loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«حجاب با حجاب» زائری به چاپ دوم رسید

انتشارات مرتبط : آرما

نویسندگان مرتبط : محمدرضا زائری

کتاب «حجاب با حجاب» حجت الاسلام محمدرضا زائری پس از استقبال مخاطبان در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسیده است.

پنجشنبه 19 تیر 1393

کتاب «حجاب با حجاب» حجت الاسلام محمدرضا زائری یکی از کتاب های تازه انتشارات آرما در نمایشگاه کتاب بود که در همان روزها نیز با استقبال زیادی مواجه شد.

این کتاب که مانند دیگر کتاب های زائری با قلمی شیوا و با نگاهی انتقادی نوشته شده است، در ادامه کتاب دیگر این نویسنده یعنی «حجاب بی حجاب» نوشته شده است و نگاهی تازه و دوباره به مساله بدحجابی و عوامل آن در جامعه دارد. این کتاب پس از استقبال بی نظیر مخاطبان در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسیده و قرار است انتشارات آرما چاپ دوم آن را تا چند روز دیگر وارد بازار کتاب کند.

زائری در مقدمه کتاب «حجاب با حجاب» نوشته است:

در کتاب حجاب بی حجاب کوشیدیم از ضرورت پرداختن بی پرده به موضوع حجاب سخن بگوییم و بی حجاب به حجاب بپردازیم و در کتاب حاضر از این واقعیت تلخ سخن گفته ایم که باحجاب رفتار و عملکرد نادرست برخی اشخاص حقیقی و حقوقی، روی زیبا و دلپذیر مفهوم متعالی و آرمانی و ارزشمند حجاب پوشانده شده است. اگر برخی رفتارها و کردارهای نادرست و ناشیانه و گاه تخریبی و فاجعه بار نبود، شاید ابعاد گوناگون اجتماعی و فرهنگی این حکم الهی و فریضه شرعی به راحتی تبیین می شد و پذیرش آن برای مخاطبان بسیار گواراتر و آسان تر بود. اما باید به صراحت اعتراف کنیم آنچه امروز باعث شده تا وضعیت حجاب در جامعه ما چنان باشد که می دانیم و می بینیم قبل از هر چیز همین حجاب و پرده رفتارها و گفتارهای ناپسند برخی از خودمان است.

انتشارات آرما چاپ دوم این کتاب را با قیمت 6هزار تومان و در تیراژ هزار نسخه منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط