loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«۵ گفتار رهبر انقلاب در باب توبه و استغفار» منتشر شد

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

کتاب «۵ گفتار حضرت آیت الله خامنه ای در باب استغفار و توبه در ماه مبارک رمضان» از سوی موسسه فرهنگی ایمان جهادی (صهبا) منتشر شده است.

یکشنبه 22 تیر 1393

کتاب «5 گفتار حضرت آیت الله خامنه ای در باب استغفار و توبه در ماه مبارک رمضان» از سوی انتشارات موسسه فرهنگی ایمان جهادی (صهبا) منتشر شده است. این کتاب که حاوی 5 گفتار و سخنرانی کامل رهبر انقلاب در ارتباط با استغفار و توبه است که همه در ماه مبارک رمضان ایراد شده است. این کتاب شرح کامل و جامع سخنرانی های ایشان بوده که به این موضوع پرداخته است.

کتاب «استغفار و توبه» فتح بابی است در کتب صهـبا، برای مباحث اخلاقی معظم له، در اشاره این کتاب آمده است: «مردم ایران با انقلاب اسلامی، به دنبال حکومت الله رفتند، نه به خاطر دنیا و مادیات؛ بلکه به خاطر روحیه حق طلبی و کمال جویی که به نفَس قُدسی حضرت روح الله در آنها زنده شد. آنان در جستجوی کمال و نهایت اعتلای انسانی به حکومت اسلام رسیدند. فلسفه حکومت اسلام، تزکیه و تعلیم انسان ها و تبدیل شدن به انسان کامل است؛ فراهم کردن مقدمات حرکت بلند مدتِ رسیدن به سعادت است. حضرت آیت الله خامنه ای، همچون یک دانشگاه علمی، محتواهایی قوی و مؤثر تولید می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند. محتواهایی که در مباحث گوناگون، نیازهای مختلف مردم را پاسخگوست. امروز هرکس در دانشگاه خامنه ای ثبت نام کند و محصل این دانشگاه شود، خیالش از سردرگمی ها و حیرانی های این دنیا آسوده خواهد شد. شأن هدایت قلوب، توسط ایشان در حال انجام است و درس های مختلف این دانشگاه، هر یک بعدی از ابعاد هدایت انسان را پوشش می دهد. درس ها خیلی متنوع هستند: دروس تاریخی، معارفی، سیاسی، فرهنگی، توحیدی، اجتماعی و اخلاقی. از مهم ترین دروس برای هدایت انسان ها، دروس اخلاقی است. متأسفانه در کتب موجود از بیانات معظم له، کمتر به این موضوع پرداخته شده است. مباحث اخلاقی ایشان، امتیازات منحصربه فردی دارد که دل جویندگان استاد اخلاق را به سوی خود جذب می کند.»

چاپ اول این کتاب در شمارگان 3000 نسخه و با قیمت 3200 تومان در قطع رقعی منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط