loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب ارزشمند «تحریر رسالة الولایة» رونمایی شد

انتشارات مرتبط : اسراء

نویسندگان مرتبط : عبدالله جوادی آملی

کتاب ارزشمند «تحریر رسالة الولایة» اثر علامه طباطبایی دقایقی پیش طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

سه‌شنبه 24 تیر 1393

کتاب ارزشمند «تحریر رسالة الولایة» دقایقی پیش با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی در سازمان آرشیو ملی رونمایی شد.

کتاب «تحریر رسالة الولایة» یکی از بهترین میراث های علامه طباطبایی است که مطالب و سبک نگارش حضرت استاد در این رساله همراه با نوعی رازگویی است که مشابه آن در کتاب های فلسفی و تفسیری و سایر نوشته های ایشان کمتر یافت می شود.

به گفته مدیر انتشارات اسرا از مهم ترین و حساس ترین اموری که استاد علامه طباطبایی در روزگار بسیار تنگ و تاریک علمی و دینی بدان پرداخت و به رغم دشواری ها و تنگناهای علمی و عملی بدان اهتمام داشت و نهایتاً با کمال سلامت و امنیت از آن به در آمد همانا سخن گفتن و اظهارنظر پیرامون دانش عزیز حکمت و علم شریف عرفان بود. آنگونه که در پدید آوردن سایر آثار خویش از مسیر صواب پا فراتر ننهاده بود بلکه ضمن آموزش اندیشه ورزی و تقویت تفکر عقلی نشانگر جاده وسطی برای دیگران بود.

علامه در اثر عرفانی و فخرآفرین خویش رسالة الولایة نیز تلاش دارد تا پنج امر بنیادی اهل ولا را با همنشینی سروش وحی نمایان سازد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط