loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داوری بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ جلد کتاب در شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس

نویسندگان مرتبط : گلعلی بابایی

رئیس سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس از گردآوری ۲ هزار و ۱۰۰ اثر برای داوری در شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۱۶ سر داور برای این دوره انتخاب شده اند و به زودی گروه های داوری تشکیل می شود.

سه‌شنبه 24 تیر 1393

گلعلی بابایی رئیس سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس، با اشاره به شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس گفت: در این دوره به دلیل اینکه 3 سال متوالی جایزه برگزار نشده بود و حجم کتاب ها زیاد بود، با همکاری کتابخانه جنگ حوزه هنری آثار منتشر شده در حوزه دفاع مقدس در سال های 90 تا 92 را جمع آوری کردیم.

وی ادامه داد: فراخوان این جایزه به زودی اعلام می شود، البته فراخوان بیشتر برای این است که ناشران و نویسندگان از حضور کتاب هایشان در گردونه داوری اطمینان حاصل کنند و اگر کتابی از فهرست ما دور مانده است، کتاب را ارسال کنند.

بابایی تصریح کرد: برای این منظور ناشران و نویسندگان باید به پایگاه اینترنتی مندرج در فراخوان مراجعه کنند و لیست کتاب ها را مشاهده کنند، اما در مجموع ما حدود 2 هزار و 100 جلد را گردآوری کرده ایم که در چرخه داوری ها قرار می گیرند. این کتاب ها در سال های 90، 91 و 92 منتشر شده اند.

وی گفت: هم چنین گروه های داوری مشخص شده اند و 16 سرداور انتخاب شده اند، در هر گروه به فراخور تعداد آثار داورانی انتخاب می شوند که کار داوری را انجام دهند، اما در مجموع هر گروه 5 تا 6 داور خواهد داشت که به زودی پس از اعلام فراخوان داوران نیز مشخص می شوند ، اما تا پایان جایزه اسامی داوران اعلام نمی شود.

بابایی در پایان از احتمال افزوده شدن بخش ویژه به این دوره جایزه خبر داد و گفت:  به زودی در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط