loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «اخلاق و رفتارهای جنسی» به روسی ترجمه شد

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

کتاب «اخلاق و رفتارهای جنسی» که دفتر نشر معارف آن را منتشر نموده به روسی ترجمه و چاپ شده و کتاب «قانون جذب و اسلام» نیز وارد بازار کتاب گردید.

چهارشنبه 25 تیر 1393

کتاب «قانون جذب و اسلام» به قلم حجت‏ الاسلام حمزه شریفی دوست از سوی دفتر نشر معارف منتشر و همچنین «اخلاق و رفتارهای جنسی» نوشته حجت‏ الاسلام یوسف غلامی از سوی انتشارات parlaq imzalar به زبان روسی ترجمه و منتشر شد.

شریفی دوست در فصل نخست کتاب «قانون جذب و اسلام»، با عنوان تاریخچه قانون جذب، تعریفی از این قانون ارائه کرده و مطالبی درباره حقیقت آن نوشته است و در فصل دوم با عنوان «دعا و قانون جذب» به نقش دعا، جایگاه خدا در قانون جذب و معنای استجابت در معارف دینی پرداخته شده است. «شکرگزاری و قانون جذب»، «تلقین و قانون جذب» و «خوش گمانی و قانون جذب» به ترتیب عناوین فصل های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده و در ادامه به مطالبی درباره «تفکر و قانون جذب» و «فال نیک و قانون جذب» اشاره شده است. همچنین در فصل نهم معانی مختلف فال، ضعف سند روایات فال و ملاک در فال و قانون جذب بررسی شده است.

نگارنده در ادامه در فصل «نفوس بد و قانون جذب» به شگون بد در حدیث دفع پرداخته است، «دعوت به امور منفی در اسلام» عنوان فصل یازدهم است که مطلبی درباره نیمه پنهان آدمی نوشته است و در فصل پایانی درست و نادرست های قانون جذب را آورده است. نویسنده این کتاب در ادامه در سخن پایانی نوشته است: رسالت اصلی این کتاب پرداختن به این پرسش بود که آیا اسلام قانون جذب را تأیید می کند یا خیر، آیا مفاهیمی که بعضی سخنرانان مسلمان امروزه کشور به عنوان مستندات دینی قانون جذب مطرح می کنند، حقیقت با ادعای قانون جذب که ارتباط گیری ذهن با رویدادهای عالم خارج است، منطبق است؟ آیا ادعای خلق و آفرینش گری و جذب اتفاقات مشابه با تجمعات ذهنی که در کارگاه های راز تکرار می شود با ادله دینی قابل اثبات است یا خیر؟

چاپ اول این کتاب 160 صفحه ای در شمارگان 2000 نسخه و قیمت 6000 تومان از سوی دفتر نشر معارف روانه بازار کتاب و اندیشه شده است.

 

 

 

کتاب «اخلاق و رفتارهای جنسی»، به سه مسئله اساسی میل و رفتار جنسی، عشق، و حجاب می‏ پردازد و با نگاهی معاصر و رویکردی کاربردی، تحلیل ها و راه حل هایی دینی و روانشناختی درباره آنها ارائه می­ دهد.

فصل اول کتاب، از میل جنسی به عنوان «فرمانروای ناخوشنام» نام می­ برد و پس از تبیین جایگاه مسائل جنسی، برخی از رویکردهای افراطی و تفریطی در این زمینه را نقد می­ کند و فصل دوم، معیارها و تدابیری برای رسیدن به رفتارهای صحیح جنسی ارائه می­ دهد. فصل های سوم تا پنجم، به توصیفی خواندنی از مسئله عشق می­ پردازند و از عوامل شکل­ گیری و ناکامی در آن سخن می گویند. در این فصل ها، می­ توانید نکات خوبی درباره انتظارات و پندارهای نادرست از عشق، تداخل میل جنسی و عشق، رمز دوام عشق و دلایل تیرگی روابط، بیابید.

فصل های ششم تا هشتم نیز نگاهی زیبا و منطقی به مسئله حجاب و پوشش ارائه داده و از عوارض نگاه ها و افکار مسموم و عوامل کم­ توجهی به حجاب سخن به میان آورده است.

چاپ ششم کتاب «اخلاق و رفتارهای جنسی» در 240 صفحه رقعی، در 3000 نسخه و قیمت 5500 تومان  از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است. ترجمه روسی کتاب با عنوان « Qadin KISI Munasibatlari» در 256 صفحه چاپ شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط