loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه ۵ جلدی «ماشین بازی» منتشر شد

انتشارات مرتبط : قدیانی

مجموعه ۵ جلدی «ماشین بازی» نوشته ناتالی بلینو با ترجمه «راضیه خوئینی» منتشر و به مخاطبان خردسال و کودک ارائه شد.

یکشنبه 29 تیر 1393

بچه ها در لابه لای بازی های روزانه شان، زندگی و مسائل مهم آن را تجربه می کنند. مجموعه کتاب های «ماشین بازی»، این تجربه را برای کودک شما فراهم می سازد و در خلال بازی، فوت و فن بعضی از مشاغلی را که مرتبط با خودروها است را به کودک شما می آموزد.

«آتش نشان می شوم»، «قایق رانی می کنم»، «قطار می رانم»، «موتور سواری می کنم» و «تراکتور می رانم» از عناوین مجموعه 5 جلدی «ماشین بازی» است که نشر قدیانی در نظر دارد تا جلدهای دیگر آن را در آینده نزدیک برای گروه سنی 5 تا 10 سال منتشر کند.
کتاب «آتش نشان می شوم» اینگونه آغاز می شود: لئون کامیون قرمز و بسیار زیبایی دارد. این کامیون مخصوص آتش نانی است. کامیون او نردبانی بزرگ و شلنگ هایی بلند دارد. او میشه آماده است تا اگر جایی آتش گرفت، سریع با کامیونش به آنجا برود و آتش را خاموش کند.

لئون در ایستگاه آتش نشانی بود. ناگهان صدای آژیر بند شد. هووهو! هووهو! هووهو!

این یعنی خطر. آژیر هشدار می دهد که جایی آتش گرفته است. لئون با سرعت از پله ها پایین می آید و کلاه ایمنی اش را بر سر می گذارد و با شتاب سوار کامیونش می شود. او با خبر شده که یک خانه آتش گرفته است!
لئون که با کامیون زیبایش در حال رانندگی است، آژیر کامیون را روشن می کند، تا ماشین ها کنار بروند و او زودتر به مقصد برسد. ببو! بیبو! ببو!بیبو!

لئون، با بلندگو می گوید: «توجه، توجه، کنار بروید، اجازه دهید عبور کنم!» لئون بسیار نگران و مضطرب است.

بعد از چند دقیقه، او به محل آتش سوزی می رسد. صدای مردم را می شنود که می گویند: «آتش! آتش! زود باش لئون!»

شعله های آتش از پنجره ها و درها بیرون می زند و خانه در حال سوختن است. خانم ژولی در میان شعله های آتش گیر افتاده است و نمی تواند از خانه بیرون بیاید.

لئون باید خیلی زود او را نجات دهد، پس کارش را شروع می کند. آب با فشار بسیار از داخل شلنگ بلند کامیون به طرف آتش ریخته می شود و آتش را به سرعت خاموش می کند.

حالا موقع استفاده از نردبان بلند است. سرانجام ژولی با کمک لئون و به وسیله نردبان از پنجره خانه بیرون می آید و نجات پیدا می کند.

همه خوشحال می شوند و فریاد می زنند: «آفرین، آفرین، آفرین لئون، تو موفق شدی.»

لئون با کامیون قرمزش دور می زند تا فوری به ایستگاه آتش نشانی بازگردد. چون ممکن است دوباره جایی آتش بگیرد و آژیر خطر به صدا در آید.

انتشارات قدیانی مجموعه 5 جلدی کودکانه «ماشین بازی» را به صورت جداگانه با قیمت 2000 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط