loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان کلاسیک «ماجراهای خانواده پیر» برای مخاطبان نوجوان منتشر شد

انتشارات مرتبط : قدیانی

رمان «ماجراهای خانواده پیر» از مجموعه کتاب های رمان های کلاسیک نوجوان تألیف «مارگارت سیدنی» با ترجمه «پرستو عوض زاده» منتشر و روانه بازار نشر شد.

یکشنبه 29 تیر 1393

رمان «ماجراهای خانواده پیر» توسط «مارگارت سیدنی» نوشته و از سوی «دایان نَم» باز نویسی شده است که به تازگی نشر قدیانی با ترجمه «پرستو عوض زاده» آن را منتشر و به مخاطبان نوجوان ارائه کرده است.

خانواده پیر، داستان خانواده ای کوچک و فقیر است که با تلاش و کوشش سعی دارند به آرزوهایشان برسند. این کتاب دارای چهارده داستان با عناوینی همچون مروزهای شادی در خانه کوچک قهوه ای»، «غافلگیری برای تولد مامزی»، «گرفتاری پشت گرفتاری»، «روزهای سخت پالی»، «جاسپر می آید»، «استقبال گرم»، «ماجراجویی بزرگ فرُنسی»، «غافلگیری بزرگ برای پالی و فرُنسی» و «مهمان غیر منتظره» است.

در بخشی از این کتاب درباره «غافلگیری بزرگ برای پالی و فرُنسی»، می خوانیم: آن شب فرُنسی حاضر نش جایی به جز کنار پالی، بخوابد. صبح روز بعد، در حالی که پالی و فرُنسی از صدای زنگ مخصوص صبحانه بیدار نشدند، در خانه کینگ جنب وجوش زیادی برپا بود. آقای کینگ، برای دو دختر کوچولوی پیر غافل گیری ویژه ای داشت. ماریان، جاسپر و خواهرزاده هایش نمی توانستند هیجانشان را کنترل کنند، بعد از صبحانه، آقای کینگ و ماریان، سوار بر کالسکه شان رفتند.

 

 

آنها به پسرها گفتند: ما زود برمی گردیم.» آقای کینگ توصیه کرد: «جاسپر یادت باشه چیزی به پالی یا فرُنسی نگین، وگرنه همه چیز رو لو می دین.»

چند ساعت گذشت. پسرها نمی توانستند آرام بنشینند. ون، بزرگ ترین خواهرزاده جاسپر، پرسید: «الان وقتشه؟»

پرسی همان طور که با چشم انتظاری، در صندلی اش وول می خورد، پرسید: «اونا الان دیگه بر می گردن؟»

دیک با لحن حاکی از نگرانی پرسید: «پالی بازم باهامون بازی می کنه و برامون قصه می گه؟»

جاسپر آنها را خاطر جمع کرد: «همه چیز دقیقاً مثل همیشه است. البته، بهتر از همیشه!»

ناگهان، هر چهار پسر صدای نزدیک شدن کالسکه را شنیدند.

ون، پرسی و دیک به سمت جاسپر دویدند. پسرها یک صدا فریاد زدند: «اونا هستن؟»

اما، کالسکه از جلو خانه کینگ عبور کرد و به رفتنش به سمت پایین خیابان ادامه داد.

انتشارات «قدیانی» ر مان «ماجراهای خانواده پیر» نوشته «مارگارت سیدنی» با ترجمه «پرستو عوض زاده» را در 111 صفحه و با قیمت 4500 تومان منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط