loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنرمندان در حمایت از مردم «غزه» یکصدا شدند

هنرمندان و اهالی فرهنگ کشور عصر امروز جنایت های رژیم صهیونیستی را طی یک بیانیه محکوم نموده و خواستار رسیدگی مجامع حقوق بشری به فجایع پیش آمده در غزه شدند.

پنجشنبه 2 مرداد 1393

عصر روز اول مرداد ماه سال 93 در گردهمایی هنرمندان در حوزه هنری به منظور حمایت از مردم بی دفاع غزه موسوم به «غزه تنها نیست»، بیانیه ای به شرح زیر قرائت شد:

ای مردم جهان کودکان غزه کودکان ما، مادران غزه مادران ما، روزگار اسفناکی ست، مرگ سریع تر از هوا، جریان زندگی را در کام ظلم و جنایت می بلعد. اکنون جنایتی هولناک در غزه رقم خورده است و جنایتکاران صهیونیسم سفاک تر از همیشه از شنیدن صدای ضجه کودکان و مادران مظلوم غزه، مست می شوند و دریغا که رسانه های جهان علی رغم آنچه که در اختیار دارند، نتوانسته اند صدای مظلومان را به گوش جهانیان برسانند. ما شاعران، نویسندگان، هنرمندان، منتقدان و اندیشه ورزان امروز ایران اسلامی، شرمناکی این جریان سنگین سازمان یافته را که توسط صهیونیسم جهانی و عمالش در باریکه غزه انجام می شود محکوم می کنیم و از سازمان های جهانی که پیگیر امور عمومی حقوق بشر هستند خواستاریم تا نقطه پایانی بر این جنایت سازمان یافته بگذارند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط