loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«خانه ویرایش ایران» راه اندازی شد

خانه ویرایش ایران توسط موسسه خانه کتاب ایران راه اندازی و حکم مدیریت این خانه به نام «محسن باغبانی» امضا شد.

پنجشنبه 2 مرداد 1393

 محسن باغبانی ویراستار و مدیر موسسه نگارش و ویرایش از انتصاب خود به سمت مدیر خانه ویرایش ایران خبر داد و گفت: موسسه خانه کتاب ایران با هدف تقویت جایگاه جامعه ویراستاران ایران، خانه ویرایش ایران را راه اندازی کرده است و حکم مدیریت آن توسط آقای نجفعلی میرزایی، مدیرعامل موسسه خانه کتاب برای من امضا و ابلاغ شده است.

«بالا بردن کیفیت کتاب ایران از طریق تقویت بُعد ویرایش و تصحیح محتوا»، «اعتباربخشی جامعه ویراستاران ایران» و «حمایت و شناسایی فعالان عرصه ویرایش و برنامه ریزی برای حمایت های متنوع از آن ها» از دیگر اهداف راه اندازی فعالیت های خانه ویرایش ایران در نظر گرفته شده است تا این خانه با برگزاری کارگاه ها و آموزش های حرفه ای برای ارتقای سطح علمی و مهارتی ویراستاران به صنعت نشر و بهبود کیفیت کتاب های منتشر شده، کمک کند.

گفتنی است محسن باغبان دانش آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادب فارسی دانشگاه علامه طباطبایی و دانشجوی دکتری زبان و ادب فارسی است. مدیر موسسه نگارش و ویرایش و نویسنده کتاب مصائب آقای ویراستار و از دانش پژوهان دوره یازدهم نشر و ویرایش مرکز نشر دانشگاهی است. از او تاکنون هشت عنوان کتاب و تعدادی مقاله پژوهشی و نوشته مطبوعاتی در حوزه های تصحیح متون، طب سنتی، ویرایش، ترجمه، ادبیات فارسی، نقد، داستان و... منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط