loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهارگانه نصرالله قادری درباره اصحاب پیامبر(ص) به «ابوذر» رسید

انتشارات مرتبط : کتاب نیستان

نویسندگان مرتبط : نصرالله قادری

انتشارات نیستان به زودی رمان «تنهاترین عاشق، عاشق ترین تنها» درباره ابوذر غفاری را به قلم نصرالله قادری منتشر می کند.

یکشنبه 5 مرداد 1393

نصرالله قادری از نویسندگان به نام کشورمان رمان «تنهاترین عاشق، عاشق ترین تنها» را نوشته است و انتشارات نیستان به زودی این کتاب را منتشر می کند.

این رمان، درباره زندگی ابوذر غفاری از یاران پیامبر اکرم (ص) است و در ادامه کتاب های چهارگانه ای است که به قلم قادری درباره یاران پیامبر اکرم نوشته شده و پیش از این رمان «ناله های عشق» درباره سلمان فارسی منتشر شده بود.

این نویسنده نوشتن دو رمان دیگر در همین سبک را نیز در دست دارد و رمانی درباره زندگی بلال حبشی و رمان دیگری درباره مقداد نیز قرار است پس از این مجموعه چهارگانه کتاب نیستان اضافه شود.

این نویسنده در کتاب «تنهاترین عاشق، عاشق ترین تنها» شرح زندگی ابوذر را از زمان تولد تا زمان فوت به قلم داستانی خود شرح داده است. این کتاب در عین حال که یک رمان است اما کاملا مستند نوشته شده و قادری به 300 منبع فارسی و عربی و انگلیسی درباره تاریخ اسلام مراجعه کرده است تا روایت صحیحی از زندگی ابوذر داشته باشد.

این کتاب از نظر سبک نگارشی مانند کتاب پیشین قادری نوشته شده و متن کتاب، متنی فاخر و تا حدودی سنگین است.

قرار است انتشارات نیستان این کتاب را در 512 صفحه و 2200 نسخه با قیمت 28 هزار تومان منتشر کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط