loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از کتاب صد صفحه ای پرسش دانشجویان تا دقت نظر رهبر انقلاب

انتشارات مرتبط : انقلاب اسلامی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

مجموعه پاسخ های کاربران سایت KHAMENEI.IR پیش از برگزاری دیدار دانشجویان با معظم له در قالب یک کتاب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد و ایشان در بیانات خود به این موضوع اشاره نموده و به پاره ای از آن ها اشاره کرده و پاسخ دادند.

شنبه 11 مرداد 1393

هر سال در ایام ماه مبارک رمضان جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشجویی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار می کنند و نفراتی به نمایندگی از جمع به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درباره با مسائل مختلف کشور و جامعه ی دانشجویی در حضور رهبر انقلاب می پردازند.

امسال نیز همانند سه سال گذشته و در جهت استفاده بیشتر از نظرات دانشجویان سراسر کشور، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR از کاربران خود خواست تا به این سؤال پاسخ دهند که «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهمترین نکاتی را که با ایشان در میان می گذاشتید چه بود؟»

مجموعه نظرات، همه ساله در گزارشی به همراه آماری از موضوعات و سرفصل های مطرح شده توسط دانشجویان، خدمت رهبر انقلاب اسلامی ارائه می شود. حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از بیانات اخیرشان که در دیدار با جمعی از دانشجویان ایراد شد، به این فراخوان اشاره کردند و به گزارش نتایج آن استناد فرمودند:

یک نکته ى دیگرى که در بیانات بعضى از دوستان بود در سؤالاتى هم که دانشجویان از من به صورت تقدیرى کردند - سؤال شده است از دانشجویان که اگر شما در این جلسه بودید چه می گفتید؛ جواب هایى آمده؛ یک کتاب صد صفحه اى یا بیشتر براى ما آوردند که نظرات دانشجویان است؛ آنجا هم دیدم این سؤال مطرح است - که مواضع سیاسى افراد دانشجو یا تشکل هاى دانشجویى چگونه باید منطبق با نظرات رهبرى باشد؟

همچنین سال گذشته نیز معظم له اشاره ای به گزارش فراخوان سال 92 داشتند: سؤال دیگری که مطرح شد و من هم اینجا از قبل یادداشت کردم - که این نشان می دهد این سؤال قبلاً به من منتقل شده؛ یعنی سؤالی است که مطرح است - این است: نسبت آرمان ها با واقعیت هائی که وجود دارد، چیست؟

در فراخوان سال 1393، در مجموع تعداد 2545 اظهار نظر صحیح از سوی سایت دریافت شد. کل نظرات با توجه به دقت های روشی در چند مرحله کدگذاری و سوالات، نکات، انتقادات و پیشنهادات در محورهای همگن دسته بندی شد. در این بررسی هیچ داده آماری حذف نگردید و حتی موارد نامربوط به حوزه مخاطب و یا نوع دیدار، تحت عنوان موارد نامرتبط دسته بندی شد تا امانتداری پیام های مخاطبان به صورت کامل رعایت شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط