loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«الف های غلط» در انتظار چاپ سوم

انتشارات مرتبط : شهرستان ادب

نویسندگان مرتبط : علی محمد مودب

«الف های غلط» مجموعه غزل های علی محمد مودب به زودی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم می رسد.

یکشنبه 12 مرداد 1393

«الف های غلط » مجموعه سروده های علی محمد مودب که در مجموعه ده جلدی شعر امروز برای اولین بار در سال 86 توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد به زودی به چاپ سوم خود می رسد. این اثر برگزیده ای از اشعار علی محمد مؤدب از سال 81 تا 86  است که تا پایان تابستان سال جاری چاپ سوم آن روانه بازار نشر خواهد شد.

«الف های غلط» از 41 قطعه شعر تشکیل شده و اشعار موجود در آن همگی درقالب غزل با مضامینی عاشقانه، مذهبی و اجتماعی سروده شده اند. ویژگی عمده اکثر شعرهای این مجموعه از لحاظ محتوایی دارا بودن نوعی تفکر اجتماعی- فلسفی است که از طریق تمثیل، تشبیه، استعاره سازی و در قالب نمادها و اسطوره های تاریخی و مذهبی انعکاس می یابد.

همچنین اشعار مذهبی این مجموعه دارای مفاهیمی همچون: انتظار، شهادت، امامت و قیام است که با زبانی لطیف و غنایی سروده شده اند. اشعار اجتماعی این مجموعه نیز سرشار از نگاه دقیق و لطیف شاعر به محیط پیرامونی و جامعه انسانی عصر حاضر است.

«الف های غلط» در 72 صفحه و در قطع رقعی با چهل و یک عنوان شعر با قیمت 1100 تومان منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط