loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجهیز ۳۰ مرکز فارسی زبان آلمان و اروپا به آثار دفاع مقدس

نویسندگان مرتبط : امیرشهریار امینیان

مجمع ناشران دفاع مقدس در تلاش است تا در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۳۰ مرکز فارسی زبان آلمان و اروپا را به برترین آثار دفاع مقدس تجهیز کند تا این آثار به سهولت در اختیار ایرانیان و فارسی زبانان خارج از کشور قرار گیرد.

دوشنبه 13 مرداد 1393

مجمع ناشران دفاع مقدس  در نظر دارد تا در ایان برگزاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت در آلمان و عرضه آثار دفاع مقدس منتشر شده در این نمایشگاه بیش از 30 مرکز فارسی زبان آلمان و اروپا را به آثار دفاع مقدسی مجهز کند.

امیرشهریار امینیان مدیر گروه بین الملل این مجمع با اعلام این خبر به تسنیم گفت: فعلا در حال شناسایی مراکز فارسی زبان اروپا و آلمان هستیم و د رادامه بنیازسنجی مخاطبان فارسی زبان خارج از کشور در این زمینه خواهیم پرداخت تا آثار شاخص و مناسب در این مراکز در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مهممترین ضعف هایی که ما در عرصه بین الملل داشته و داریم، بیشتر از آنکه به نحوه  حضور ما مرتبط باشد ، به محصول ما مرتبط است، ما در این بازار جهانی در سال های اخیر حضور داشته و مراوداتی نیز برقرار کرده ایم که در نتیجه این مراودات مراجعاتی نیز انجام شده است، اما در این بازار غرفه و فروشگاه ما مملو از محصول مناسب نبوده است.

امینیان گفت:  مجمع ناشران دفاع مقدس در نظر دارد تا در این دوره حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دو سطح وارد فعالیت خواهد شدف سطح نخست نمایشگاهی است و مرتبط به نحوه حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت است، سطح دوم به معرفی و حضور آثار دفاع مقدس در جهان باز می گردد که تجهیز 30 مرکز فارسی زبان نیز در این راستای است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط