loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زوج های جوان «بنویس برای من» را بخوانند

انتشارات مرتبط : حدیث راه عشق

کتاب های «نمودار درختی سرفصل های ازدواج»، «عیش و معاش»، «بنویس برای من» و «خطبه های نور» تازه ترین عناوینی است که از سوی انتشارات حدیث راه عشق روانه بازار نشر خواهد شد.

دوشنبه 13 مرداد 1393

محمدهادی عسگری مدیر انتشارات حدیث راه عشق به چهار عنوان از کتاب های منتشر شده و در دست انتشار این موسسه اشاره کرد و گفت: کتاب «نمودار درختی سرفصل های ازدواج» عنوان کتابی است که مهم ترین عناوینی که یک مشاور و یا سخنران در حوزه ازدواج به آنها نیاز دارد در آن طرح شده است. چاپ اول این کتاب در شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 5000 تومان روانه بازار کتاب شده است.

وی افزود: سه کتاب نیز در مراحل چاپ است که به زودی روانه بازار نشر خواهد شد. کتاب «عیش و معاش» که توسط امیرحسین بانکی پور فرد نگاشته شده در رابطه با سبک زندگی اقتصادی در خانواده است و به تأثیر سبک زندگی اسلامی در شکوفایی اقتصاد خانواده می پردازد که تا ماه آینده روانه بازار کتاب خواهد شد.

کتاب «بنویس برای من» عنوان دیگر کتابی است که از سوی انتشارات حدیث راه عشق و به قلم اشرف السادات فتحی و مهرناز سطوت منتشر خواهد شد که نحوه ارتباط نوشتاری میان زوجین به صورت نامه و سایر روش های نوشتاری را بیان نموده است.

عسگری گفت: کتاب «خطبه های نور» کتابی است که خطبه های آیت الله شوشتری با مضامین عرفانی را در بر می گیرد که به زودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط