loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فعالان فرهنگی و تشکل ها این کتاب را بخوانند

کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» حاوی مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره تشکل و کار تشکیلاتی است که به همت موسسه شهید کاظمی و قلم محمود زارعی منتشر شده است.

چهارشنبه 22 مرداد 1393

کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» حاوی مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در باره تشکل و کار تشکیلاتی است که که گره گشای فعالیت های تشکیلاتی و فرهنگی  است.

این کتاب با توجه به نیاز فعالان فرهنگی تدوین و تهیه شده و برگرفته از فرامین معظم له است، از عناوین این کتاب می توان به، ضرورت کار تشکیلاتی، آثار و برکات کار تشکیلاتی، شاخص ها و بایدهای تشکیلات موفق انقلابی، آفت شناسی کار تشکیلاتی، وظایف مدیر تشکیلات، وظایف اعضاء تشکیلات، نمونه های موفق تشکیلات انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب سازماندهی می خواهد و ... اشاره کرد که کاملا بصورت کاربردی، دسته بندی و پردازش شده است.

این کتاب در قطع رقعی بوده و دارای 208 است که با قیمت 8500 توسط موسسه شهید کاظمی با همکاری موسسه رهیافت ولایت و به قلم محمود زارعی منتشر گردیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط