loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از کتاب منتشرنشده «ارض بیض» در مراسم یادبود محمود گلابدره ای

نویسندگان مرتبط : محمود گلابدره ای

کتاب «ارض بیض» که کار مشترکی از مرحوم گلابدره ای و علی خلیلی است، هشتم شهریورماه در تالار مهر حوزه هنری رونمایی می شود.

شنبه 25 مرداد 1393

علی خلیلی از دوستان نزدیک سید محمود گلابدره ای در خصوص مراسم یادبود آن مرحوم گفت: ما در مراسم یادبود این هنرمند فقید که روز هشتم شهریور ماه در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهیم کرد از کتاب «ارض بیض» که توسط من و محمود گلابدره ای به نگارش درآمده رونمایی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: این کتاب که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ خواهد رسید در واقع حکایت آشنایی من و محمود گلابدره ای است و در این کتاب یک قصه محمود و یک قصه از من نوشته ایم که در آن روز، رونمایی خواهد شد.

وی در خصوص دیگر برنامه های مراسم دومین سالگرد محمود گلابدره یی گفت: ما در این روز در چهار حوزه سخنران خواهیم داشت که در حوزه سینما فرهاد توحیدی در خصوص تاثیر ادبیات بر سینمای ایران و شخصیت این هنرمند سخنرانی خواهد کرد. یوسفعلی میرشکاک از دیگر سخنرانانی خواهد بود که در حوزه ادبیات انقلاب مطالبی را برای حضار بیان خواهد کرد و علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش های ادبی و من از دیگر سخنرانانی هستیم که در خصوص شخصیت ادبی سید محمود گلابدره ای سخنرانی می کنیم.

وی در پایان گفت: البته از سایر هنرمندان که به نوعی با آثار سید محمود گلابدره ای آشنایی دارند در این برنامه دعوت به عمل آمده که سخنرانی خواهند داشت و به محض قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

همچنین در این برنامه، فیلم مستندی از محمود گلابدره ای به کارگردانی و تهیه کنندگی قاسمعلی فراست در خصوص زندگی این نویسنده پس از برگشت از آمریکا به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است، دومین سالگرد و یادبود سید محمود گلابدره ای، روز هشتم شهریورماه در تالار مهر حوزه هنری از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط