loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نرم افزار موبایلی یک رمان ایرانی تولید شد

نویسندگان مرتبط : حسام الدین مطهری

حسام الدین مطهری نویسنده و رمان نویس در تازه ترین فعالیت ادبی خود رمان «بیرون افتاده از کفن» را به صورت دیجیتالی عرضه کرد.

شنبه 25 مرداد 1393

حسام الدین مطهری نویسنده و رمان نویس در تازه ترین فعالیت ادبی خود رمان «بیرون افتاده از کفن» را به صورت دیجیتالی عرضه کرد.

رمانِ «بیرون افتاده از کفن» در سال 92 نوشته شده و داستان آن درباره عقوبت گناه است. روایت  درگیری شخصیت های رمان با زندگی پس از یک واقعهٔ هولناک. بنا به گفته نویسنده «بیرون افتاده از کفن» رمانی آخرالزمانی است که شخصیت هایش در مواجهه با واقعه ای هولناک می کوشند زنده بمانند. آن ها پذیرفته اند که عقوبت گناهان شان را پس می دهند.

نویسنده کتاب در ابتدا در نظر داشت اثرش یک رمان گرافیکی باشد، ولی ناشران حاضر به صرف هزینهٔ برای چنین کاری نشدند. . قیمت کتاب 3100 تومان و حجم آن حدود 2٫5 مگابایت است. این اپلیکیشن کاملاً مانند یک کتاب دیجیتال قابل ورق زدن است.

برای دانلود نسخهٔ آمادهٔ نصب این کتاب روی اندروید، اینجا را کلیک کنید و پس از پرداخت وجه کتاب، آن را دانلود کنید.

حسام الدین مطهری -رمان نویس و روزنامه نگار حوزهٔ فرهنگ- پیش از این رمان «کلت 45» را از سویِ نشرِ آرما روانهٔ بازار نشر کرده بود. «حاشیه بر کتاب» هم از سوی همین ناشر منتشر شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط