loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سفر به گرای ۲۷۰ درجه» در آستانه چاپ بیستم

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : احمد دهقان

انتشارات سوره مهر در نظر دارد تا چاپ های نوزدهم و بیستم کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» را منتشر کند. این اثر یکی از کتاب های پرمخاطب احمد دهقان است.

شنبه 25 مرداد 1393

 انتشارات سوره مهر در نظر دارد تا به منظور حمایت از نویسندگان و شاعران بیش از 200 اثر از آثار در دست انتشار این انتشارات را چاپ و روانه بازار کتاب کند. تعداد 100 عنوان از این تعداد به آثار حوزه کودک و نوجوان اختصاص دارد که تاکنون انتشار آنها به دلایل مختلف از جمله نابسامان بودن وضعیت کاغذ در کشور به تعویق افتاده بود.

از جمله آثار در دست انتشار سوره مهر، چاپ نوزدهم و بیستم از کتاب «سفر به گرای 270 درجه»، کتاب خواندنی از احمد دهقان است. این اثر به روایتی دیگرگونه و جذاب از جنگ می پردازد که تاکنونو نظر بسیاری از مخاطبان در حوزه دفاع مقدس و منتقدان و کارشناسان ادبی را به خود جلب کرده است. همچنین اتشارات سوره مهر چندی پیش نیز نسخه انگلیسی از این اثر را بر روی سایت آمازون قرار داده بود که نسبت به دیگر آثار دفاع مقدسی موجود در این شبکه، دارای بیشترین مخاطب بود.

«سفر به گرای 270 درجه» را باید یکی از زنده و ملموس ترین و در عین حال منصفانه ترین آثار داستانی در توصیف صحنه های نبرد هشت ساله علیه دشمن بعثی به شمار آورد. رمانی که شخصیت پردازی ملموس آن در کنار بیان شفاف و قابل لمس صحنه های نبرد، این اثر را نه برای مخاطب ایرانی که برای تمام مردمانی که دوست دارند روایتی انسانی و واقعی از جنگ بخوانند، به اثری قابل اعتنا و در خور توجه مبدل کرده است.

دهقان با ادبیاتی تصویری و در عین حال ساده، مخاطب خود را صفحه به صفحه، به دل صحنه های نبرد می برد و در حد و اندازه های یک فیلم مستند او را به هیجان می آورد. این کتاب به دلیل سبک خاص نوشته و روایت عمیق و ویژه جنگ از اقبال زیادی برخوردار شد و مورد توجه جدی قرار گرفت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط