loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تظاهرات والدین آمریکایی برای جمع شدن کتابی نامناسب در مدارس

کتاب آموزش مسائل جنسی در آمریکا پس از تظاهرات و اعتراض گسترده والدین دانش آموزان این کشور، جمع آوری شد.

یکشنبه 26 مرداد 1393

کتاب آموزش مسائل جنسی در آمریکا پس از تظاهرات و اعتراض گسترده والدین دانش آموزان این کشور، جمع آوری شد.

کتاب «سلامتی تو» که چندی پیش در دبیرستان های ایالت کالیفرنیا برای تدریس مسائل جنسی به دانش آموزان 13-14 سال توزیع شده بود، پس از اعتراض گسترده والدین و تظاهرات بیش از 2هزار نفر در اعتراض به این اقدام نامناسب مدارس، جمع آوری شد.

این کتاب که با هدف آگاه کردن دانش آموزان از مسائل جنسی و هشدار به آنها برای اطلاع از نیت و رفتارهای کودک آزاران و جلوگیری از انتشار بیماری های جنسی منتشر و برای دانش آموزان تدریس می شد اما والدین آمریکایی معتقدند آموزش های کتاب کاملا شهوانی و نا مناسب برای سن کودکان و نوجوانان است و بدتر آنها را به سمت ارتباطات جنسی و رفتارهای پرخطر می کشاند.

توزیع این کتاب در مدارس ایالت کالیفرنیای آمریکا موجی از خشم را بین والدین به وجود آورد و این در حالی بود که بسیاری مدیران مدارس بر این باور بودند که دانش آموزان آمریکایی در سن 13-14 سالگی ارتباط جنسی دارند و باید مدارس آموزش کامل را به آنها بدهد.

با این وجود برنده این دعوا والدین بودند و فعلا آموزش این کتاب و توزیعش در مدارس متوقف شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط