loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دومین بار «اروند ما را با خود می برد»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : ساسان ناطق

مجموعه خاطرات رزمندگان اردبیل در «اروند ما را با خود می برد» به قلم ساسان ناطق توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

یکشنبه 26 مرداد 1393

پایگاه خبری سوره مهر  از به چاپ دوم رسیدن کتاب «اروند ما را با خود می برد»؛ مجموعه خاطرات رزمندگان اردبیل، به قلم ساسان ناطق خبر داد. سوره مهر چاپ دوم این کتاب را در اسفند 1391 وعده داده بود.

این مجموعه نخستین اثری است که انتشارات سوره مهر، از رزمندگان اردبیل به چاپ رسانده و در آن روایت 10 تن از رزمندگان دوران دفاع هشت ساله به تحریر درآمده است. در آغاز هر خاطره برای آشنایی بیشتر خواننده معرفی کوتاهی از روایتگران آمده است.

این کتاب از 9 فصل با عنوان های کانال ماهی، عبور از اروند، والفجر یک، اروند ما را با خود می برد، کنسر و ترکش، عملیات قادر، خط شلمچه، عملیات خیبر و عملیات فتح المبین تشکیل شده است.

ساسان ناطق درباره هدف خود از نگارش چنین اثری می گوید: « هدف من تداوم بخشیدن به این گونه مجموعه خاطرات؛ خاطرات مردانی که روزی سینه هایشان را به خاکریزها و گلوله ها سپرده بودند تا به دنیا بفهمانند ما ایرانی ها می توانیم از همه آنچه که دوست داریم دفاع کنیم، هر چند هزینه آن برایمان سنگین باشد.»

از دیگر کتاب های ساسان ناطق می توان به «سربازان چکمه پوش » و «وقتی جنگ تمام شود» اشاره کرد.

«اروند ما را با خود می برد» با شمارگان 2500 نسخه، 200 صفحه و با بهای 85 هزار ریال از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط