loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارسال ۱۴۱ اثر به سومین جشنواره بین المللی فرهنگ و ادبیات کُردی رضوی

دبیر اجرایی سومین جشنواره بین المللی فرهنگ و ادبیات کُردی رضوی از ارسال ۱۴۱ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره بین المللی فرهنگ و ادبیات کُردی رضوی خبر داد.

شنبه 8 شهریور 1393

 «شهین سیف» از ارسال 141 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره بین المللی فرهنگ و ادبیات کُردی رضوی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 26 اثر به بخش پایانی جشنواره راه یافته و مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه در بخش بین المللی اثری دریافت نشده است، افزود: در بخش ملی هنرمندان استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی، لرستان، همدان و کردستان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره بین المللی فرهنگ و ادبیات کُردی رضوی با اشاره به اینکه 20 اثر در بخش شعر ملی و شش اثر در بخش داستان مورد تجلیل قرار می گیرند، اعلام کرد: نفرات برتر این جشنواره به زودی معرفی خواهند شد.

سیف، با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این جشنواره با گویش های مختلف کردی بوده است، بیان کرد: ارسال آثار با گویش های مختلف موجبات شادی هیأت داوران را فراهم کرده است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره بین المللی فرهنگ و ادبیات کُردی رضوی یادآور شد: برگزاری این جشنواره ها موجبات غنای گویش های مختلف کُردی را فراهم کرده است.

آیین پایانی این جشنواره امروز شنبه 8شهریورماه در محل مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط