loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«جشنواره داستان فتنه» در ایستگاه چهارم

نویسندگان مرتبط : رحیم مخدومی

نشست خبری چهارمین جشنواره داستان فتنه با محور «جلوه های اسلام آمریکایی»، دوشنبه 10 شهریور با حضور رحیم مخدومی برگزار می شود.

یکشنبه 9 شهریور 1393

نشست خبری چهارمین جشنواره داستان فتنه، ساعت 10 صبح دوشنبه 10 شهریور ماه جاری با حضور رحیم مخدومی در سازمان هنری و رسانه ای اوج برگزار می شود.

رحیم مخدومی، نویسنده دفاع مقدس و دبیر جشنواره که مسئولیت برگزاری سه دوره این جشنواره را دارد، در این نشست خبری به تشریح جزئیات چهارمین دوره جشنواره داستان فتنه می پردازد.

«جلوه های اسلام آمریکایی» محور چهارمین دوره جشنواره داستان «فتنه» اعلام شده است.

چهارمین دوره جشنواره قرار است در رشته های داستان، خاطره، کاریکاتور و عکس پذیرای علاقه مندان باشد.

لازم به ذکر است اولین دوره جشنواره داستان فتنه، سال 1389 و با هدف جمع آوری خاطرات و داستان های کوتاه با موضوع فتنه آغاز شد.

فتنه و بیداری در عصر رسول اکرم(ص) و ائمه(ع)، فتنه و بیداری اسلامی در طول 33 سال انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در خاورمیانه و جهان از جمله موضوعات سه دوره گذشته این جشنواره بوده است.

علاقه مندان و اصحاب رسانه برای حضور در این نشست خبری می توانند به نشانی تهران، خیابان آیت الله طالقانی، بین خیابان فلسطین و ولی عصر(عج)، خیابان برادران مظفر شمالی، شماره 98، سازمان هنری رسانه ای اوج مراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط