loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو مجموعه از اشعار شاعران جوان انقلاب رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : شهرستان ادب

مجموعه اشعار شاعران جوان انقلاب اسلامی به همت موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و مجتمع فرهنگی سرچشمه رونمایی می شود.

سه‌شنبه 11 شهریور 1393

نشست رونمایی از دو کتاب «این بار به نام عشق» و «یک دشت دویدن» به همت موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و با همکاری مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار می شود.

این دو کتاب شامل مجموعه ای از اشعار شاعران جوان انقلاب اسلامی است که پیش از این در دوره های آموزشی شعر جوان انقلاب ( آفتابگردان ها) که هر سال توسط موسسه شهرستان ادب برپا می شود شرکت داشته اند.

این برنامه روز پنج شنبه 13 شهریور از ساعت 16 الی 18 در مجتمع فرهنگی سرچشمه واقع در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، چهارراه سرچشمه برگزار خواهد شد. در این جلسه ناصر فیض، حمیدرضا شکارسری و اسماعیل امینی به نقد و بررسی این دو مجموعه خواهند پرداخت و پس از آن برنامه شعرخوانی با حضور جمعی از شاعران جوان و اساتیدی چون علی انسانی، مرتضی امیری اسفندقه، قربان ولیئی، علی محمد مودب، علی داوودی، حامد عسکری، محمدحسین نعمتی، میلاد عرفان پور و وحید سمنانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است دوره آموزشی آفتابگردان ها از سال 1390 با نوآوری موسسه شهرستان ادب آغاز به کار کرده و هر سال به تربیت شاعران جوان انقلاب اسلامی می پردازد. هم اکنون نیز دوره سوم آموزشی آفتابگردان ها با عضویت بیش از 60 شاعر جوان و نوجوان از سراسر کشور در حال برگزاری است. اردوی آموزشی دوره سوم آفتابگردان ها، چندی پیش در شهرکرد با حضور اساتید حوزه فرهنگ برگزار شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط