loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جدیدترین اثر ناصر فیض در «نثر ناصری» منتشر می شود

نویسندگان مرتبط : ناصر فیض

کتاب تازه ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری با عنوان «نثر ناصری» در نمایشگاه کتاب سال آینده منتشر می شود.

سه‌شنبه 11 شهریور 1393

ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری با اشاره به این مطلب که قصد دارد مجموعه ای از نثرهایش را چاپ کند، گفت: نثرهایی که در طول سال های اخیر نگاشته ام را در مجموعه ای به نام «نثر ناصری» منتشر خواهم کرد.

وی درباره موضوع این اثر اظهار داشت: نثرهای این اثر، مجموعه نوشته هایم است که در روزنامه تهران امروز و چند نشریه دیگر منتشر شده است. قرار بود که این کتاب برای نمایشگاه امسال منتشر شود اما ترجیح دادم که آن را به نمایشگاه سال آینده برسانم.

فیض در ادامه درمورد چگونگی انتخاب این آثار گفت: سعی کرده ام برترین نثر ها را برای چاپ در این کتاب انتخاب کنم. البته من در انتخاب آثارم چندان احتیاط نمی کنم و اهل گزیده کاری نیستم و اگر چند کار متوسط هم داشته باشم در میان آثار قرار می دهم. در مجموع نثرهای انتخاب شده برای این کتاب آن هایی بوده که به نظر خودم رسیده که بهتر است در کتاب بیاید.

به گفته ناصر فیض این کتاب هم مانند سایر آثار او از سوی نشر سوره مهر چاپ خواهد شد. دست هایم را برای تو می آورم (ترجمه)، اگر کمونیسم بیاید (ترجمه)، نامه هایی به تارانتا بابو (ترجمه)، املت دسته دار، نزدیک ته خیار و فیض بوک عنوان مجموعه های ناصر فیض است که پیش از این منتشر شده اند.

یادآور می شود سازمان هنری رسانه ای اوج چهاردهمین برنامه شب شاعر را به پاسداشت ناصر فیض اختصاص داده است. این مراسم سه شنبه 11 شهریور 93 از ساعت 17 در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر (شمالی)، شماره 98 ، نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط