loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«خواهرم پرنده شد» ۱۲ قطعه شعر برای کودکان غزه

مجموعه شعر «خواهرم پرنده شد» به کوشش «بابک نیک طلب» با موضوع اشعاری از شاعران کودک و نوجوان برای کودکان غزه طی هفته های آتی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می شود.

چهارشنبه 12 شهریور 1393

بابک نیک طلب، شاعر کودک و نوجوان در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره مجموعه شعری که به تازگی گردآوری کرده است، بیان داشت: این مجموعه شعر با عنوان «خواهرم پرنده شد» با موضوع اشعاری از شاعران کودک و نوجوان برای کودکان غزه به زودی منتشر می شود.

وی اضافه کرد: این مجموعه دارای 12 قطعه شعر کودک از شاعرانی نظیر «محمود پوروهاب»، «حسین احمدی»، «بابک نیک طلب»، «مریم هاشم پور»، «مریم اسلامی»، «منیره هاشمی»، «طیبه شامانی»، «غلامرضا بکتاش»، «رودابه حمزه ای»، «مرضیه تاجری» و «حامد محقق» است.

نیک طلب ادامه داد: این شعرها تاکنون در هیچ کتاب و مجله ای به چاپ نرسیده است، همچنین کارهای تصویرگری مجموعه شعر «خواهرم پرنده شد» توسط «عاطفه ملکی جو» و «حدیثه قربان» صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، مجموعه شعر «خواهرم پرنده شد» طی هفته های آتی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار نشر می شود.

بر اساس این گزارش، بابک نیک طلب متولد سال 1346 در تهران است که از شانزده سالگی به سرودن شعر پرداخته و آثارش از سال 1364 در کتاب ها و مطبوعات مختلف منتشر شده است؛ وی دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه پیام نور تهران است.

از این شاعر تاکنون مجموعه شعرهایی همانند «پیشواز روشنی»، «نردبانی از ستاره»، «تا خیابان خوشبخت» و «عروس آسمون» و روانه بازار نشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط