loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گرجی زاده مجددا درهای «زندان الرشید» را گشود

انتشارات مرتبط : سوره مهر

دومین چاپ کتاب «زندان الرشید» توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شد.

چهارشنبه 12 شهریور 1393


این کتاب شامل خاطرات سردار علی اصغر گرجی زاده، رییس ستاد قرارگاه سپاه ششم است که توسط محمد مهدی بهداروند تهیه و تنظیم شده است. سردار گرجی زاده در تاریخ 4/4/67  در آخرین ماه های جنگ تحمیلی با سقوط قرارگاه، هدف هیلی برد عراقی ها قرار می گیرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به مدت چهارماه فرماندهی خود بر قرارگاه سپاه ششم را از عراقی ها مخفی می کنند ولی بعد از چهارماه لو می رود. وی بعد از لو رفتن، مورد بدترین شکنجه ها قرار می گیرد. ایشان را به زندان الرشید که مخوف ترین زندان عراقی ها بوده منتقل می کنند و 8 سال اسارت خود را در این زندان به سر می برد.

محمدمحمدی بهداروند با اشاره به اهمیت کتاب «زندان الرشید» درباره این کتاب عنوان کرد: آقای سرهنگی بعد از مطالعه این کتاب تاکید داشت که از بین تمام کتاب هایی که از ابتدا تا الان درباره جنگ تحمیلی کار کردم این یکی منحصر به فرد است.

وی در ادامه افزود:   وقتی آقای گرجی زاده از اسارت بازمی گردد، با جشن ها و ریسه های برپا شده بر سردر خانه اش مواجه می شود. به خانواده می گوید بروید و این جشن ها را بردارید چون که خانم علی هاشمی و مادرش به اینجا می آیند. او در پاسخ مادر و همسر شهید می گوید که دعا می کنم که او برگردد. این کتاب را با اجازه فرمانده خوبم محسن رضایی به فرزند علی هاشمی تقدیم می کنم.

«زندان الرشید» در 740 صفحه با جلد سخت و قطع رقعی و شمارگان 2500 نسخه با 29900 تومان توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط