loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نمایشگاه نوشت افزار و ملزومات مدرسه (باز باران) آغاز به کار کرد

نمایشگاه و جشنواره بزرگ «باز باران» از امروز به مدت 10 روز در 10نقطه تهران با همکاری شهرداری تهران و اتاق اصناف ایران آغاز به کار کرد.

پنجشنبه 13 شهریور 1393

نمایشگاه و جشنواره بزرگ «باز باران» از امروز به مدت 10 روز در 10  نقطه تهران با همکاری شهرداری تهران و اتاق اصناف ایران در حال برگزاری است.

با توجه به اینکه امروز نمایشگاه «باز باران» نخستین روز از فعالیت خود را می گذراند، اما شاهد استقبال گسترده مردم در مناطق شرقی شهر در اولین ساعات در فرهنگسرای اشراق، میدان امام حسین (ع) و فرهنگسرای خاوران بوده ایم.

استقبال در برج میلاد، بوستان ولایت و قائم هم بسیار خوب بوده است اما در  بعضی از اماکن مثل امام حسین (ع) استقبال به گونه ای بوده است که برخی از غرفه داران مجبور شدند، درب نمایشگاه را تا مدتی بسته نگه داشته تا کمی خلوت شود.

بر اساس این گزارش، در نمایشگاه «باز باران» از همکاری اصناف در بخش های لوازم التحریر، پوشاک، اسباب بازی های فکری و آموزشی استفاده شده است. از جمله در بخش پوشاک این نمایشگاه به ارائه رده های مختلف کالایی از جمله «مانتو»، «چادر مناسب و ارزان»، «مقنعه»، «روسری» و غیره می پردازد.

در بخش لوازم التحریر در چهار رده کالایی، ارائه محصول خواهیم داشت رده نخست انواع مختلف دفتر، شامل دفاتر نقاشی، دفاتر انگلیسی، دفاتر تعاونی و غیره در نظر گرفته شده است. رده دوم مربوط به لوازم التحریر اعم از مداد، مدادرنگی، تراش، کیف مدرسه و پاک کن، رده سوم اقلام کمک آموزشی و کتب کمک آموزشی و همین طور لوازم آزمایشگاهی همانند میکروسکوپ و تلسکوپ بوده و رده چهارم اسباب بازی های فکری و آموزشی است که در بخش جنبی نمایشگاه «باز باران» ارائه خواهد شد.

نمایشگاه «باز باران» با همکاری یکصد تولیدکننده داخلی برپا شده است و برندها و شرکت های متعددی همانند «آزاده»، «قاصدک»، «روشنا»، «ایام»، «ماندانا»، «ایران بانو»، «تیام»، «تندرست» در بخش لوازم التحریر و پوشاک با ما همکاری دارند. مشاور شهردار تهران در امور رسانه ای گفت: حوزه «پوشاک» توسط شرکت شهروند و حوزه لوازم التحریر و فرهنگی توسط مؤسسه نشر شهر اداره می شود، در کنار برنامه های فروشگاهی در 9 نقطه از این اماکن برنامه های زنده فرهنگی _ هنری، مشاوره و جشنواره اقوام توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه تا سقف 35 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و در مناطق محروم نیز با کمک شهرداری های مناطق، امکانات بیشتری در اختیار مردم قرار گرفته که امروز برخی از خانواده ها به خرید ملزومات خود پرداخته اند.

گفتنی است، علاقه مندان برای تهیه ملزومات مدرسه فرزندانشان می توانند از 12 لغایت 22 شهریور سال جاری، همه روزه از ساعت 10صبح الی 22 به محل های برگزاری نخستین نمایشگاه «نوشت افزار و ملزومات مدرسه» به شرح ذیل مراجعه کنند:

1: میدان صنعت

2:بلوار پاک نژاد

3: بوستان گفتگو

4: فرهنگسرای اشراق

5: بوستان قائم

6: برج میلاد

7: پیاده راه میدان امام حسین (ع)

8: فرهنگسرای خاوران

9: بوستان ولایت

10: حاشیه دریاچه چیتگر

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط