loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«از پروانه ها بپرسید!» و «عید ها اسم دارند» روی پیشخوان کتابفروشی ها

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

کتاب های «عیدها اسم دارند» و «از پروانه ها بپرسید!» توسط علی اکبر بقایی توسط موسسه شهید حاج احمد کاظمی روانه بازار کتاب شده است.

دوشنبه 17 شهریور 1393

کتاب های «عیدها اسم دارند» و «از پروانه ها بپرسید!» از مجموعه کتاب های مصور دینی که موسسه سرلشکر شهید کاظمی آن ها را منتشر نموده است روانه بازار نشر شده است.

این کتاب ها در قطع خشتی چاپ شده و حاوی تصاویری جذاب در کنار جملاتی مرتبط با تصاویر و نام هر کتاب است. جملاتی که با استفاده از ترکیب کلمات مختلف، عباراتی زیبا و حاوی معانی پُر مغزی را در دسترس خواننده قرار داده است. موضوعاتی که در این دو کتاب دستمایه خلق آن شده مرتبط با دفاع مقدس و عباراتی است که در جنگ مورد استفاده بوده ولی با هنرمندی و با ذوق جالب توجهی در کنار یکدیگر گرد آمده اند.

این کتاب ها که می تواند حالات رزمندگان در لحظات مختلفی را به مخاطب منتقل کند کاری به قلم علی اکبر بقایی است. کتاب «عیدها اسم دارند» در 100 صفحه به موضوع عید در جبهه ها و رسم و رسومی که در مناطق عملیاتی رزمنده ها با آنها روزهای نوروز و سال جدید را سپری می کرده اند پرداخته است.

عنوان دیگر «از پروانه ها بپرسید!» است که در آن به راه و رسم پروانگی و حال و هوای رزمندگان در جریان عملیات پرداخته و جملاتی که بیانگر حالات رزمنده ها در جبهه است را با بیان ادبی در 87 صفحه شرح داده است. هرکدام از این کتاب ها در 2500 نسخه و با قیمت 6000 تومان روانه بازار کتاب شده و علاقه مندان می توانند آنها را از پایگاه اطلاع رسانی من و کتاب تهیه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط