loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«جایزه ادبی بین المللی جهان اسلام» کلید خورد: بیداری اسلامی و مقاومت محور جایزه

نویسندگان مرتبط : محسن مومنی شریف

رئیس حوزه هنری از برگزاری «جایزه ادبی بین المللی جهان اسلام» از سوی حوزه هنری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این جایزه در موضوع «مقاومت» و «بیداری اسلامی» برگزار خواهد شد.

دوشنبه 17 شهریور 1393

محسن مؤمنی شریف، رئیس حوزه هنری، از برگزاری «جایزه ادبی بین المللی جهان اسلام» از سوی حوزه هنری خبر داد و گفت: ما در حوزه هنری پیشقدم شده ایم تا برگزاری این جایزه را برعهده بگیریم. در حال حاضر مشغول رایزنی و بررسی جوانب این طرح هستیم که امیدوارم به زودی به اتمام برسد که در این صورت نتایج آن به رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حوزه هنری در برگزاری این جایزه با دیگر نهادها نیز مشارکت خواهد کرد یا خیر، ادامه داد: در حال حاضر ما مشغول بررسی جوانب این طرح هستیم و به امید خدا آن را برگزار خواهیم کرد. در برپایی این جایزه نیز از مشارکت دیگر نهادها که علاقه مند به برپایی آن باشند، استقبال می کنیم.

رئیس حوزه هنری به جزئیات «جایزه ادبی بین المللی جهان اسلام» اشاره و تصریح کرد: این جایزه ادبی در چند رشته پرمخاطب برگزار خواهد شد. رشته های ادبی ای که مخاطبان بسیاری نسبت به سایر حوزه ها داشته باشند، شناسایی و در ذیل جایزه قرار خواهند گرفت. موضوع کلی جایزه نیز در مباحث «مقاومت» و «بیداری اسلامی» خواهد بود.

مؤمنی شریف یادآور شد: جشنواره ها ویژگی های متعددی دارند؛ از جمله اینکه جریان ساز هستند و به آثاری که تولید می شوند، سمت و سو می دهند. امیدواریم برگزاری جایزه ادبی بین المللی جهان اسلام بتواند مایه دلگرمی برای نویسندگان چه در داخل و چه در خارج از کشور را فراهم کند. بسیاری از ادبا و نوینسدگان هستند که در خارج از کشور به دلیل فعالیت در حوزه هایی مانند مقاومت، بیداری اسلامی و... مورد کم لطفی قرا می گیرند و در محنت به سر می برند. برگزاری جایزه ای این چنینی می تواند این وضعیت را تغییر دهد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط