loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سومین جایزه داستان «بیهقی» فراخوان داد

سومین دوره جایزه داستان کوتاه به همت انجمن داستان بیهقی فراخوان خود را اعلام کرده و ضوابط شرکت در این دوره را نیز منتشر نمود.

دوشنبه 17 شهریور 1393

انجمن «داستان بیهقی» برای سومین سال پیاپی جایزه داستان کوتاه برگزار می کند و تمامی علاقه مندان می توانند طبق ضوابط اعلام شده در فراخوان در این دوره از جایزه شرکت کنند. این دوره نیز چون دوره های گذشته در دو مرحله داوری و اسامی داستان های راه یافته به مرحله دوم در سایت انجمن داستان بیهقی منتشر خواهد شد.

طی دو دوره گذشته تعداد 1937 داستان از سراسر ایران و هم چنین از حدود 12 کشور دیگر در این جایزه داوری شده و آیین پایانی هر دوسال با حضور تعداد قابل توجهی از نویسندگان، منتقدین، هنرمندان و دیگر علاقه مندان به ادبیات برگزار گردیده است.

 

ضوابط برگزاری سومین دوره «جایزه داستان بیهقی» به شرح زیر است:

- جایزه داستان بیهقی در حوزه داستان کوتاه برگزار می گردد.

- شرکت کنندگان می توانند حداکثر دو اثر به منظور داوری ارسال کنند.

- حداکثر کلمات ارسالی داستان ها 4500 کلمه است و داستان ها باید در نرم افزار word نوشته شوند.

- لازم است شرکت کنندگان اطلاعات شخصی و آدرس های دسترسی خود را به صورت جداگانه و ضمیمه داستان خود به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

- شرکت کنندگان آثار خود را به آدرس زیر ارسال کنند:

bayhaqistory@gmail.com

- آخرین مهلت ارسال آثار 30 مهر ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

هم چنین شرکت کنندگان می توانند دیگر جزئیات برگزاری این جایزه و اخبار آن را از طریق سایت انجمن داستان بیهقی به آدرس www.bayhaqi-story.ir دنبال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه (09383389643) این جایزه ادبی تماس برقرار کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط