loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت ساده زندگی جانباز شیمیایی در «آوای سرباز» منتشر شد

انتشارات مرتبط : عماد فردا

مدیر انتشارات عماد فردا از انتشار کتاب «آوای سرباز»، خاطرات یک رزمنده و جانباز شیمیایی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سه‌شنبه 1 مهر 1393

فخرالدین پزشکی، مدیر این انتشارات از چاپ و انتشار کتاب  «آوای سرباز» خبر داد و اظهار کرد: «آوای سرباز» روایت یک رزمنده شیمیایی به نام صادق روشنی است که در جنگ تحمیلی دچار آسیب شده و پس از ان برای درمان به اروپا مراجعه می کند. در اروپا برای وی اتفاقاتی رخ می دهد که در نهایت وی در مان نشده و به کشور باز می گردد.

پزشکی با بیان اینکه کتاب آوای سرباز، با زبانی ساده به بیان داستان زندگی این جانباز شیمیایی می پردازد، تصریح کرد: کتاب در نهایت سادگی نوشته شده و به صورت مستقیم و راحت اطلاعات و مطالب را در اختیار خواننده قرار می دهد.

مدیر انتشارات عماد فردا با اشاره به طرح جلد کتاب آوای سرباز که توسط عبدالمهدی آگاه منش طراحی شده، خاطرنشان کرد: در طراحی جلد سعی کردیم به  صورتی کار کنیم که پسند مخاطب و تناسب با محتوای کتاب در کنار هم باشد. جلد کتاب  به صورت بر جسته بوده و با عنوان کتاب نیز همخوانی دارد.

کتاب آوای سرباز نوشته سیدمحمد میرموسوی زندگی نامه زندگی جانباز شیمیایی «صادق روشنی» را به تصویر می کشد. خاطرات حضور صادق روشنی در جبهه های غرب و جنوب، عملیات والفجر 4 و اعزام به کشورهای سوئیس و آلمان برای مداوا و حضور در حج تمتع و سفر به سوریه و لبنان بخشهای از این کتاب را تشکیل می دهد.

در پشت جلد کتاب این عبارت نقش بسته است:

"هنوز چند قدمی از چادرها فاصله نگرفته بودیم که هواپیما با صدای هولناکش به بالای سرمان رسید. سریع خیز رفتیم. همین که سرمان را بلند کردیم، دیدیم از زیر هواپیما یک کپسول بزرگ خارج شد و قبل از این که به زمین برسد، درهوا منفجر شد. دود سفیدی در اطراف پخش شد. یک دفعه بوی بد و تلخی در فضا پیچید. چشم ها پر از اشک شد و سوزش در امد. انگار آتش سوزانی وارد گلو شده بود و گلو و حنجره را می سوزاند".

چاپ اول کتاب «آوای سرباز» در 144 صفحه  و 43 بخش با تیراژ دو هزار نسخه راهی بازار شده است و قرار است در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس رونمایی شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط