loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«فرهنگ ایثار و شهادت» در کلام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

انتشارات مرتبط : انقلاب اسلامی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای (مد ظله العالی) در جدیدترین بخش پیشخوان، کتاب الکترونیک با عنوان «فرهنگ ایثار و شهادت» در کلام حضرت آیت الله خامنه ای را منتشر کرده است.

دوشنبه 7 مهر 1393

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مقدمه این اثر آمده است: مجاهدت، فداکاری، ایثار و در نهایت شهادت، راهی است برای رسیدن به آرمان ها که از متن اسلام ناب به ما رسیده است. حفظ این روحیه و فرهنگ است که انسان ها را می تواند در میدان های گوناگون و در تمامی ناملایمات و سختی ها حفظ کند. که در زمان ما ارزش مضاعفی دارد. علت هم این است که امروز دشمنان اسلام نسبت به طول تاریخ مجهزترند. بارها در کلام رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای این موضوع تکرار شده که بیانگر اهمیت آن در طول تاریخ انقلاب اسلامی می باشد.
«بهترین مردن ها، شهادت است. بالاترین اجرها برای انسانی که در راه خدا مبارزه می کند، نوشیدن شربت گوارای شهادت است. خوشا به حال آن عزیزان، و گوارا باد بر آنها این نعمت بزرگ الهی! آنها با شهادت، اجرشان را گرفتند... پروردگارا ! تو را به حق خون شهیدان، تو را به حق اولیایت، تو را به حق صاحب الزمان (ارواحنافداه)، مرگ ما را هم به شهادت در راه خودت قرار بده. ۱۳۷۰/۱۰/۱۱»

برای مشاهده و بهره مندی از مجموعه «فرهنگ ایثار و شهادت» اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط