loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه کتاب از «عملیات های شمال غرب» منتشر شد

انتشارات مرتبط : فاتحان

کتاب «تا تَتِه»، «کمین کومله» و «شانه شمشی» از مجموعه کتاب های «عملیات های شمال غرب» از سوی نشر فاتحان منتشر و روانه بازار نشر شد.

سه‌شنبه 15 مهر 1393

نشر «فاتحان» در ادامه مجموعه کتاب های «راوی» که در فاز نخست مجموعه ده جلدی «عملیات های جنوب» منتشر شده بود، و در فاز دوم مجموعه 6 جلد «جبهه های میانی» که مختص عملیات های اتفاق افتاده در استان ایلام و کرمانشاه بود، اقدام به چاپ سه عنوان کتاب دیگر از این مجموعه ها را کرده است.

مجموعه جدید این کتاب ها با عنوان «عملیات های شمال غرب» منتشر شده است که به عملیات هایی که در مناطق آذربایجان غربی و کردستان رخ داده، مربوط می شود که «تا تَتِه» نوشته «سارا مهدی نژاد» با موضوع روایت مریوان، «کمین کومله» تألیف «رخساره ثابتی» با موضوع روایت سقز و «شانه شمشی» از «آیت معروفی» با موضوع روایت پاوه منتشر شده است.

به گفته حسین مؤذن مدیر روابط عمومی انتشارات نشر فاتحان، طراحی روی جلد این کتاب ها توسط «مجید زارع» صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، به تازگی نشر فاتحان با حمایت و همکاری «کنگره شهدای نجف آباد» به انتشار 2 عنوان کتاب با نام «آیت ولایت» تألیف «محمدعلی گودینی» با موضوع زندگی داستانی سیدحسن آیت و «دلیل آفتاب» نوشته «امیر صفای پور» با موضوع روایت زندگی شهید محمد منتظری پرداخته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط