loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار کتابی داستانی برای آشنایی کودکان با محیط زیست

انتشارات مرتبط : شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

انتشارات علمی و فرهنگی برای آشنایی کودکان پیش دبستانی و سال های اول دبستان با مشکلات زیست محیطی کتاب «وقتی برکه دلش گرفت» را منتشر کرده است.

سه‌شنبه 22 مهر 1393

این روزها که بحث آلودگی هوا و مسائل محیط زیستی به یکی از دغدغه های اصلی شهروندان تهرانی و دیگر کلان شهرهای ایران تبدیل شده است، انتشارات علمی و فرهنگی برای آشنایی کودکان پیش دبستانی و سال های اول دبستان با این موضوعات کتاب «وقتی برکه دلش گرفت» را منتشر کرده است.

این کتاب را سارا قربانی به رشته تحریر در آورده و سحر کریمیان شیرازی با تصویرگری زیبای خود آن را آراسته است. گفتنی است که سارا قربانی دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی از دانشگاه تهران است و در داستان های خود برای کودکان، علم و هنر را در هم می آمیزد.

مطالعه داستانی که یک زیست شناس هنرمند برای کودکان نگاشته است، می تواند در نگرش نسل آینده ساز ایران نسبت به حفظ هرچه بهتر محیط زیست بسیار موثر باشد.

واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی تلاش می کند از طریق عرضه آثار ارزشمند داستانی که به زبان ساده نوشته می شوند، کودکان را با مسائل اجتماعی و فرهنگی آشنا کند.  

گفتنی است کتاب ماه مهربان این نویسنده جوان نیز قبلا توسط انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده و موفق به دریافت جایزۀ کتاب فصل شده است.

«وقتی که برکه دلش گرفت» در شمارگان 1500 نسخه و با قیمت 6 هزار تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط