loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی در «جلو ه اهل خراسان»

کتاب «جلو ه اهل خراسان» روایتی از سفر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی را منتشر کرد.

سه‌شنبه 22 مهر 1393

هم زمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی انتشارات نسیم انقلاب کتاب «جلو ه اهل خراسان» روایتی از سفر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی را  منتشر کرد.

کتاب حاضر روایتی از سفر هشت روزه ی مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در سال1391 است که به کوشش جناب آقای حسینعلی جعفری در قالب سفرنامه تهیه شده و از سوی انتشارات نسیم انقلاب عرضه شد.

«جلوه اهل خراسان» بیانگر شکوه حضور مردمانی سخت کوش و با محبت در استقبال از رهبر معظم انقلاب و با روایتی ناب از صحنه های ابراز ارادت و دلدادگی آن مردم است.

 

 

سفرنامه با تکیه بر متن و بخصوص حاشیه های دیدار مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم، مسئولان، نخبگان، علما، روحانیون، دانشگاهیان و خانواده های شهدا و سفر به شهرهای اسفراین و شیروان پیگیری می شود و در نهایت با گزارشی از تشکیل جلسه هیأت دولت و مصوبات آن برای استان در محضر ایشان و بازگشت نویسنده به شهر خود پایان می یابد. از ویژگی های این کتاب بیان صادقانه و بی تکلف وقایع این سفر بخصوص حضور معظم له در منزل شهداء است که به گونه ای لطیف خواننده را با خود همراه می کند و فضای واقعی و ملموسی را پیش روی او قرار می دهد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط