loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «لبیک یا حسین(ع)» مجموعه گفتارهای عاشورایی سیدحسن نصرالله

انتشارات مرتبط : خیمه

نویسندگان مرتبط : سید حسن نصرالله

انتشارات «خیمه» بیش از ۸ عنوان کتاب در موضوع محرم و واقعه عاشورا را در دهه اول محرم روانه بازار کتاب می نماید.

سه‌شنبه 22 مهر 1393

محسن حسام مظاهری مدیر انتشارات «خیمه» به تازه های کتاب های این انتشارات اشاره کرد و گفت: انتشارات «خیمه» تعدادی از کتاب های خود با موضوع عاشورا و محرم را روانه بازار نشر خواهد کرد که در دهه اول در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: «لبیک یا حسین (ع)» مجموعه گفتارهای عاشورایی سیدحسن نصرالله با مقدمه حجت الاسلام محمدرضا زائری است. این کتاب را حسین مرکبی ترجمه کرده که انتشار این کتاب برای اولین بار صورت می گیرد. همچنین کتاب «زندگی حسینی» که مجموع یادداشت ها و مقالات عاشورایی حجت الاسلام محمدرضا زائری  است که بخشی از آنها پیش از این در طول یازده سال گذشته در نشریه خیمه منتشر شده است.

وی افزود: کتاب «آیین و اسطوره در ایران شیعی» که مجموعه مقالات با موضوع مردم شناسی مجالس عاشورا و عزاداری در ایران است و دکتر جبار رحمانی آن را نگاشته نیز یکی دیگر از عناوینی است که به زودی وارد بازار کتاب خواهد شد. کتاب «آیین های شیعی در هند» عنوان قبلی است که از این نویسنده توسط نشر خیمه منتشر شده است.

مظاهری ادامه داد: «مقتل ابی مخنف» عنوان دیگر کتابی است که روانه بازار خواهیم کرد. این کتاب شامل 131 روایت است که طبری از ابی مخنف نقل کرده و در مقدمه کتاب در مورد روایت های نامعتبر و غیرقابل اعنتایی که در بازار تحت عنوان این راوی وجود دارد توضیح داده شده که بعضا دارای اضافات غیر مستند هستند. این کتاب به ترجمه دکتر حجت اله جودکی با مقدمه محمدمهدی جعفری، برای اولین بار متن فارسی و عربی را در کنار هم قرار داده است.

حسام مظاهری گفت: کتاب «جامه دران» نیز دیگر عنوانی است که به تازگی وارد بازار کتاب شده که روایت تصویری عزاداری بازار تبریز است که مجموع 100 فریم عکس از عکس های هادی لزیری با مقدمه کریم میمنت نژاد را در خود دارد. همچنین دو عنوان از مجموعه کتاب های صاحب دلان موسوم به «کتاب مفتقر» روایت زندگی آیت الله غروی اصفهانی مشهور به کمپانی  به قلم حسین سلیمانی، «کتاب رسول ترک» روایت زندگی رسول ترک است که فاطمه طهرانی آن را نگاشته و سیدمحمد سادات اخوی نیز بر آن مقدمه ای نوشته است.

وی اضافه کرد: «کتاب قوام» داستان زندگی مرحوم سیدمهدی قوام به قلم محسن دریابیگی، «کتاب هاشمی نژاد» روایت زندگی شهید سیدعبدالکریم هاشمی نژاد به قلم سمیه حسینی، «کتاب سعیدی» روایت زندگی شهید سیدمحمدرضا سعیدی به قلم زهرا رجبی متین و کتاب «نگاهی به قطره ای از زلال جوشان حمد» که شامل نکات تفسیری سوره حمد به قلم آیت الله ابوالقاسم خزعلی است نیز دیگر عناوینی است که از سوی نشر خیمه به زودی روانه بازار کتاب خواهد شد. همچنین باید یادآوری کنم که این کتاب ها با شمارگان 1000 نسخه منتشر می شوند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط