loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار دو جلد کتاب با عناوین «محرم به وقت کودکی» و «کودکان حسینی»

این دو کتاب تازه ترین محصولات فرهنگی انجمن بیان ایران می باشد که در راستای آشنایی والدین با روش های آموزش مباحث دینی و سیره اهل بیت (علیهم السلام) به کودکان و نماد سازی مباحث منطبق با سبک زندگی اسلامی منتشر شده است.

چهارشنبه 23 مهر 1393

جدول کلمات، داستان های کوتاه به همراه آموزش رنگ آمیزی و جورچین کلمات عمده ترین صفحات کتاب محرم به وقت کودکی است که مفاهیم و قصه عاشورا و کربلا را به زبانی ساده برای کودکان گروه سنی (الف و ب) روایت می کند.

این کتاب در ۲۴ صفحه رنگی به چاپ رسیده و با قیمت ۵۰۰۰۰ ریال روانه بازار کتاب شده است.
«کودکان حسینی» عنوان کتاب دوم این مجموعه است که با هدف آشنایی کودکان با فرزندان و اصحاب امام حسین (علیه السلام) طراحی شده است.

کودکان با مطالعه این کتاب و به کمک رنگ آمیزی اشکال، حل جدول کلمات و پاسخگویی به سؤالات با ماجرای کربلا، فرزندان و اصحاب امام حسین (علیه السلام) و نیز احادیث روایت شده در شأن و منزلت آن امام بزرگوار آشنا خواهند شد.

کودکان حسینی کتابی ۳۶ صفحه ای است که با همکاری انجمن بیان ایران و انتشارات مهراد با قیمت ۵۰۰۰۰ ریال منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

در ابن دو کتاب تلاش شده است کودکان به کمک اولیای خود و در قالبی نو و جذاب، با آموزه ها و مفاهیم اسلامی، به ویژه الگوهای سبک زندگی اسلامی آشنا شوند.
سازمان مردم نهاد انجمن بیان ایران اولین مجموعه ای است که به طور تخصصی در زمینه معرفی و ترویج سبک زندگی اسلامی فعالیت داشته و اولین سایت تخصصی سبک زندگی اسلامی (islamiclife.ir) را از سال ۹۰ و پیش از فرمایشات مقام معظم رهبری راه اندازی نموده است.

با توجه به ضرورت انتقال مباحث دینی به نسل جدید، این انجمن در تلاش است تا با تولید و انتشار کتاب های آموزشی از این دست، ضمن پرهیز از به کارگیزی واژه های نا آشنا، مفاهیم مذهبی را با قالب های جذاب و دوست داشتنی نظیر بازی با کلمات، نقاشی و رنگ آمیزی به صورت غیرمستقیم به مخاطب کودک و نوجوان ارائه نماید.

به گفته تولیدکنندگان این محصولات، کتاب های آموزشی محرم به وقت کودکی و کودکان حسینی مناسب مهدکودک ها، مراکز پیش دبستانی، مدارس، مساجد و مجموعه های فرهنگی می باشد و با تخفیف ویژه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان جهت دریافت کتاب و یا کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر انجمن بیان ایران به شماره تلفن ۳-۴۴۶۲۲۰۶۱ در تهران تماس حاصل نموده و یا با پست الکترونیکی info@bayan.org.ir مکاتبه نمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط