loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرضه کتاب «من زنده ام» با قیمت بسیار مناسب

نویسندگان مرتبط : معصومه آباد

اولین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زنده ام» برگزار می شود.آغاز این مسابقه همزمان با دهه محرم می باشد.

شنبه 3 آبان 1393

هدف از برگزاری این مسابقه ترویج کتاب و کتابخوانی است. در راستای تحقق این هدف، ستادی در تهران راه اندازی شده که مجموعه ها و نهادهای فرهنگی مختلفی در آن مشارکت کرده اند و قرار است این ستاد، مسابقه ای با عنوان «کتاب و زندگی» برگزار کند. استفاده از ظرفیت کتاب های پُرخواننده که ناظر به یک نیاز در جامعه بوده و برای گروه های سنی و جنسی مختلف قابل ارائه باشند، از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

تصمیم بر آن است که سلسله مسابقات کتاب و زندگی در طول سال برای مخاطبان و علاقه مندان به کتاب ادامه داشته باشد؛ با این هدف که هر کسی همراه خانواده اش در طرح مطالعه کتاب شرکت کند. برای ایجاد علاقه به مطالعه، انگیزه هایی هم در نظر گرفته شده است؛ ازجمله انتخاب یک کتاب خوب و مفید و قابل مطالعه که از نظر محتوایی برای همه اعضای خانواده مفید باشد. همچنین محتوای آن برای رده های نوجوان و جوان و بزرگسال جذاب و مفید و درس آموز باشد، به طوری که در حوزه زندگی بتواند برای آن ها نقش راهنما را ایفا کند و سبک زندگی مطلوب ایرانی اسلامی را تبلیغ کند.
مرحله اول این سلسله مسابقات که درباره کتاب «من زنده ام» نوشته معصومه آباد برگزار می شود، از اول ماه محرم آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه پیدا می کند. در این دوره، مخاطبان می توانند کتاب را مطالعه کنند و سؤالات مسابقه را هم از طریق پیامک به دبیر خانه ارسال کنند یا از طریق مراجعه به سایت اینترنتی ketabzendegi.ir برای شرکت در مسابقه ثبت نام کرده و همان لحظه به سؤالات به صورت آن لاین پاسخ دهند. بسته مسابقه نیز حاوی یک جلد کتاب من زنده ام و بروشور شامل راهنمای شرکت در مسابقه و سؤالات آزمون و برچسب شماره سریال و کُد10 رقمی شرکت در آزمون است. با هر کُد آزمون 10 رقمی، سه نفر می توانند در جشنواره شرکت کرده و به سؤالات پاسخ دهند.

علاقه مندان برای تهیه مجموعه، می توانند از طریق سایت پاتوق کتاب فردا اقدام به خرید این محصول نمایند و یا عدد 92 را به سامانه پیامکی 300033006992 ارسال نمایند. کسانی که در هنگام خرید نوع ارسال محصول را پست سفارشی انتخاب نمایند تنها 2000 تومان بابت پست در هر نقطه ای از ایران پرداخت خواهند کرد.برای آشنایی بیشتر با این کتاب و خرید آن اینجا کلیک نمایید.
افراد می توانند بعد از مطالعه کتاب، در هر محلی که هستند حتی در خانه، به دو روش ارسال پیامک یا مراجعه به سایت اینترنتی، به سؤالات مسابقه پاسخ دهند.

جوایز ارزنده ای برای این مسابقه در نظر گرفته شده که در مجموع به ارزش بیش از یک میلیارد ریال است. یک بخش ویژه هم برای شرکت کننده های 17 ساله در نظر گرفته شده که از طرف مؤلف کتاب اهدا می شود، به این دلیل که نویسنده کتاب «من زنده ام» در 17 سالگی به اسارت درآمده است و از این روست که جایزه ویژه ای به 17 ساله های کتابخوان اهدا می شود.

گفتنی است، این مسابقه با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی، صدا و سیما، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج، معاونت فرهنگی سپاه، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی ارتش، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، اتحادیه انجمن های اسلامی، بنیاد خاتم الاوصیاء، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، کانون های فرهنگی هنری مساجد، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سید احمد

سلام کتاب را پیدا کردم ام برای اضافه کردن به سبد خرید امکانی وجود ندارد؟!

15 فروردین 1394

سلام. این صفحه ی خبر مربوط به این کتاب می باشد. برای خرید کتاب باید به صفحه خود کتاب بروید. لینک صفحه کتاب:
http://bookroom.ir/book/15419

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط