loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«خوشبو ترین گل سرخ برای من» با ویرایش جدید تجدید چاپ شد

انتشارات مرتبط : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

کتاب «خوشبوترین گل سرخ برای من» با موضوع خاطرات یکی از بانوان فعال دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با ویرایش جدید برای دومین بار تجدید چاپ و روانه بازار نشر شد.

دوشنبه 19 آبان 1393

سازمان مشارکت زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با همکاری امور زنان ریاست جمهوری به تازگی کتاب «خوشبوترین گل سرخ برای من» تألیف «منیژه جانقلی» را برای دومین بار منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

در واقع کتاب «خوشبوترین گل سرخ برای من»، زندگینامه «نرگس عطارنژاد»، یکی از بانوان بسیار فعال دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که مدیریت پشتیبانی جنگ را در بسیج خواهران بر عهده داشته است.

به گفته نویسنده این کتاب، نرگس عطارنژاد یکی از کسانی بوده که بسیج خواهران را در شهر ری راه اندازی کرده است.

 

 

در بخشی از کتاب «خوشبوترین گل سرخ برای من»، می خوانیم: پدرم با رویی خوش و خانم جانم با چشمانی به اشک نشسته مرا راهی خانه بخت کردند. فامیل کل کشان دنبالمان راه افتادند. مسیر خانه عروس تا داماد چندان دور نبود. هر دو در یک کوچه بودیم. هر دو در یک محله بودیم. محله ای که در آن به دنیا آمده و بزرگ شده بودیم. پیاده هم می شد این مسیر را طی کرد.

می دانستم راه جدیدی را آغاز کرده ام، آن هم در تابستان سال چهل و یک. می دانستم زندگی نویی در این سال، انتظارم را می کشد. اما وقتی برای آخرین بار به قصد زندگی مشترک از خانه پدری بیرون آمدم، صدای اذان مغرب از گلدسته های حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به گوش می رسید، تمام آن شادی ها را به فراموشی سپردم. داشتم به نماز اول وقت فکر می کردم. به نمازی که باید برای اولین بار در خانه همسرم می خواندم.

بر اساس این گزارش، منیژه جانقلی متولد 1351 در تهران است که تاکنون از این نویسنده آثاری همچون «در آغوش اهریمن»، «لانه یاکریم ها» و «بی قرار» منتشر و روانه بازار نشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط