loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه کتابخوانی «راویان روایت» برگزار می شود

انتشارات مرتبط : روایت فتح

مؤسسه انتشاراتی روایت فتح همزمان با هفته کتاب مسابقه بزرگ «راویان روایت» را برگزار می کند.

دوشنبه 26 آبان 1393

در این مسابقه همه مخاطبان کتب روایت فتح، در حداقل500 کلمه درباره بهترین کتاب و یا کتاب هایی که از این انتشارات خوانده اند (با اولویت مجموعه مخصوص هر ماه) معرفی کتاب نوشته و به ایمیل info@revayatfath.ir ارسال می کنند.

موضوع اصلی مسابقه «راویان روایت»، این است  که «اگر شما بخواهید این کتاب را به دیگران معرفی کنید چه می نویسید؟»؛ این معرفی می تواند شامل نقد و تحلیل کتاب (نکات مثبت و منفی) در همه زمینه های نوع نگارش، طراحی جلد، محتوا، جذابیت متن و غیره همراه با خلاصه کوتاهی از کتاب و دلنوشته خواننده بعد از خواندن کتاب و غیره باشد.

بر اساس این گزارش، برای شرکت در بخش مسابقه «راویان روایت»، طی 4 ماه آینده با توجه به برنامه زیر آثار ارسالی شرکت داده خواهند شد.

24 آبان الی 30 آذر سال جاری «مجموعه نیمه پنهان ماه (شامل 23 عنوان کتاب)»

یکم دی الی 30 دی سال جاری «مجموعه روایت نزدیک (شامل 10 کتاب)»

یکم بهمن الی 30 بهمن سال جاری «مجموعه از چشم ها (10 کتاب)»

یکم اسفند الی 29 اسفند سال جاری «مجموعه مادران (5 کتاب)»

گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در طرح بزرگ مسابقه کتابخوانی «راویان روایت» می توانند هر یک از کتاب های مجموعه های مذکور را به انتخاب خود معرفی کرده و در زمان ذکر شده ارسال کنند.

بر مبنای این گزارش، هر یک از آثار ارسالی در دسته بندی های فوق قرار داده شده و پس از بررسی، هر ماه به نفرات اول و دوم 2 عدد ربع سکه بهار آزادی، به نفرات سوم تا پنجم بُن 100 هزار تومانی خرید از آثار مؤسسه انتشاراتی روایت فتح و به نفرات ششم تا دهم تخفیف 40 درصدی خرید اینترنتی از محصولات مؤسسه اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، همه آثار ارسالی که جزو نفرات اول تا دهم انتخاب نشده باشند نیز پس از بررسی انتخاب شده و بر روی سایت مؤسسه انتشاراتی روایت فتح منتشر خواهد شد، همچنین همه شرکت کنندگان در این مسابقه عضو باشگاه مخاطبان روایت فتح خواهند شد و در اولویت انتخاب همکاران افتخاری با روایت فتح قرار خواهند گرفت.

علاقه مندان برای تهیه این آثار می توانند به نشانی اینترنتی www.revayatfath.ir  یا به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان فلاح پور فروشگاه روایت فتح مراجعه کنند یا با شماره تلفن 88897814 تماس حاصل کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط