loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تلفیق مینیاتور و کمیک در مجموعه پویانمایی «یکی از چهار نفر»

انتشارات مرتبط : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

حامد میرزاحسینی معاون آفرینش های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: مجموعه پویانمایی «یکی از چهار نفر» با تکنیک موشن کمیک و با بهره گیری از کتاب مصور «عاشورا» اثر دکتر پرویز اقبالی اولین اثر پویانمایی تولید حوزه هنری کودک و نوجوان است که در ایام اربعین حسینی چندین نوبت از شبکه های دو و پویا پخش شد.

سه‌شنبه 25 آذر 1393

حامد میرزاحسینی، معاون آفرینش های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان، در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، گفت: یکی از ویژگی های خاص کتاب عاشورای دکتر پرویز اقبالی ترکیب مینیاتور ایرانی با سبک و سیاق خاص این استاد چیره دست و نوع ترکیب بندی کتاب های کمیک است که این اثر را بسیار جذاب و متفاوت از دیگر تولیدات و مجموعه تصویرگری ها در این حوزه می نماید.

وی افزود: مجموعه پویانمایی «یکی از چهار نفر» توانست با بهره گیری از تکنیک طراحی این کتاب، متحرک سازی و تغییر قاب بندی ها و پلان ها با توجه به اینکه تکنیک ارائه به صورت کتاب و پویانمایی بسیار متفاوت هستند، یک سبک جدید و ایرانی از موشن کمیک را به نمایش درآورد.

مشاور طرح مجموعه پویانمایی «یکی از چهار نفر» در پایان گفت: ما در این مجموعه رکورد تولید 46 دقیقه پویانمایی را در کمتر از 25 روز بدست آوردیم. که این امر در عرصه پویانمایی یک رکورد منحصر به فرد محسوب می شود و این امر را مدیون مدیریت خوب میثم حسینی کارگردان این مجموعه پویانمایی هستیم.

گفتنی است، میثم حسینی پیش از این دو مجموعه پویانمایی «دا» و «نورالدین پسر ایران» را کارگردانی کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط