loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرکت کنندگان مسابقه کتاب خوانی «من زنده ام» از مرز 40 هزار نفر گذشت.

انتشارات مرتبط : بروج

تعداد شرکت کنندگان در اولین دوره مسابقه کتاب خوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زنده ام» با شرکت حدود 5 هزار نفر در روز اربعین حسینی، از مرز ۴۰ هزار نفر گذشت.

سه‌شنبه 25 آذر 1393

تعداد شرکت کنندگان مسابقه کتاب خوانی «من زنده ام» از مرز 40 هزار نفر گذشت.

دبیرخانه ستاد برگزاری مسابقه بزرگ «کتاب و زندگی» اعلام کرد: با توجه به اعلام قبلی، روز اربعین به عنوان مهلت شرکت در مسابقه، بیش از 5 هزار نفر در شنبه 22 آذرماه به سؤالات مسابقه کتاب خوانی «من زنده ام» پاسخ دادند که تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه از مرز 40 هزار نفر گذشت.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم، این مسابقه تا 19 دی مصادف با میلاد پر برکت پیامبر خاتم (صلی ‏الله علیه وآله وسلّم) تمدید شده است.

همچنین 150 هزار نسخه از کتاب «من زنده ام» خاطرات چهار بانوی امدادگر ایرانی که در اوایل جنگ به اسارت نیروهای بعث عراق درآمده اند به قلم معصومه آباد، از آغاز مسابقه کتاب خوانی تا اربعین حسینی، چاپ شده و بدین ترتیب بیش از 300 هزار نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط