loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از دانشنامه ای برای شعر عاشورایی در کتابخانه ملی

نویسندگان مرتبط : مرضیه محمدزاده

«طرحی نو در دانشنامه شعر عاشورایی» اثر تالیفی مرضیه محمدزاده در اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی رونمایی می شود.

چهارشنبه 26 آذر 1393

به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، کتاب «طرحی نو در دانشنامه شعر عاشورایی» اثر تالیفی مرضیه محمدزاده که به تازگی توسط سازمان چاپ و انتشارات وابسته به اوقاف و امور خیریه منتشر شده است، ساعت 15 تا 17 روز چهارشنبه 26 آذر ماه در کتابخانه ملی رونمایی می شود.

در مراسم رونمایی این دانشنامه، بهاءالدین خرمشاهی، دکتر هادی عالم زاده، جواد محقق، رضا اسماعیلی و پروین دخت صالح نیا سخن خواهند گفت.

این کتاب دو جلدی شامل اشعار شاعران در دوره های گوناگون بوده و با سبکی جدید به تحلیل و بررسی اشعار عاشورایی شعرای قرن چهارم هجری تا معاصر می پردازد.

نویسنده این اثر طی سال های گذشته کتابی با عنوان «دانشنامه شعر عاشورایی» را به نگارش درآورده بود و با گذشت زمان تغییراتی را در این کتاب اعمال کرده است. کتاب «دانشنامه شعر عاشورایی» در سال 1386 برگزیده کتاب سال ولایت و در سال 1387 به عنوان کتاب برگزیده جشنواره پروین اعتصامی انتخاب شده بود.

شرکت در این نشست برای علاقه مندان آزاد است. اندیشگاه فرهنگی در ساختمان کتابخانه ملی به آدرس بزرگراه شهید حقانی ( غرب به شرق) بعد از ایستگاه مترو، بلوار کتابخانه ملی واقع شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط