loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه سه جلدی «قصه های شب های چله» به چاپ دوم رسید.

انتشارات مرتبط : سروش

انتشارات سروش با نزدیک شدن شب چله، مجموعه سه جلدی «قصه های شب های چله» تالیف الهام ابراهیمی با تصویرگری آناهیتا تیموریان را برای گروه سنی کودکان و نوجوانان روانه بازار کرد.

چهارشنبه 26 آذر 1393

جلد اول کتاب «قصه های شب های چله» روایتگر سه داستان کوتاه تخیلی است که برای کودکان نوشته شده و می تواند بسیار آموزنده و جذاب باشد. در یکی از داستان های این کتاب با عنوان غول و ماهیگیر آمده که مرد ماهیگیر روزی برای صید ماهی به دریا می رود. او چند باری تور خود را پهن می کند اما چیزی نصیبش نمی شود.

آخرین باری که تور خود را پهن می کند یک کوزه بسیار سنگین را بالا می کشد. وقتی در کوزه را باز می کند یک غول بسیار بزرگ بیرون می پرد... غول که فکر می کرد ماهیگیر قصه، پادشاه است، شروع به عذرخواهی از او می کند. ماهیگیر متوجه غم و گرفتاری غول شده و برای نجات او دست به کار می شود اما ... دو داستان دیگر این کتاب با نام های همسایه فقیر و همسایه ثروتمند و به دنبال بخت نیز هر یک به طرح داستانی جذاب و آموزنده برای کودکان می پردازد که خواندن آن برای کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان توصیه می شود.

چاپ دوم این کتاب در 52 صفحه مصور، در شمارگان هزار نسخه با کاغذ گلاسه و تمام رنگی به قیمت 4500 تومان از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.

جلد دوم کتاب «قصه های شب های چله» نیز سه داستان به نام های مرد خسیس، غلام تنبل و گنج واقعی را روایت می کند. هر یک از این سه داستان با زبانی ساده و کودکانه داستان هایی کهن را بیان می کند که در دل خود حرف های زیادی را دارد. مرد خسیس داستانی مردی ظرف فروش را روایت می کند که به خسیس بودن شهره بود. یک روز پیشکار پادشاه به مغازه وی آمد و مقدار زیادی از او ظرف خرید و برای حمل بار مقدار زیادی سکه پرداخت کرد اما مرد خسیسی برای اینکه پول زیاد خرج نکند قصد سوء استفاده از یک جوان باربر را داشت اما اتفاقی برای او می افتد که متحمل خسارت های زیادی می شود.

چاپ دوم این اثر نیز در 48 صفحه مصور، شمارگان یک هزار نسخه با کاغذ گلاسه و تمام رنگی به قیمت 4500 تومان از سوی انتشارات سروش در اختیار کودکان قرار گرفته است.

جلد سوم کتاب «قصه های شب های چله» نیز سه داستان مرد زیرک و چاه خداداد، پهلوان ترسو، ملک و شاهین را بازگو می کند که بسیار جذاب و شنیدنی است. در داستان پهلوان ترسو آمده است که یک بازرگان برای رهایی از دست راهزنان تصمیم می گیرد با یک پهلوان همراه شود. او که در طول مسیر از قدرت بدنی و ظاهر تنومند پهلوان چیزهای زیادی را دیده بود با خیال راحت در کنار وی به سفر خود ادامه می داد تا اینکه راهزنان به آنها حمله کردند اما پهلوان قصه از ترس راهزنان به گوشه ای رفت و هیچ کاری نکرد. مرد بازرگان با این سفر فهمید که شجاعت به زور بازو نیست و برای کسب کردن این تجربه همه اموال خود را از دست داد.

چاپ دوم جلد سوم این اثر نیز در 52 صفحه مصور و رنگی و تمام گلاسه در شمارگان هزار نسخه و  قیمت 4500 تومان از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط