loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه کتاب های راضیه تجار به ۶ جلد رسید.

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : راضیه تجار

مجموعه کتاب های داستان و زندگی نامه راضیه تجار با انتشار سه جلد تازه در قطع و طرح تازه توسط انتشارات سوره مهر به شش جلد رسید.

چهارشنبه 26 آذر 1393

کتاب های «بانوی رنگین کمان» زندگی نامه داستانی اشرف قندهاری (بهادرزاده)، «سفر به ریشه ها» و «نرگس ها» (مجموعه داستان)، سه کتاب تازه راضیه تجار هستند که با طرح جلدی نو به تازگی چاپ و تجدید چاپ شده اند.

کتاب «بانوی رنگین کمان» که روایتی داستانی از خاطرات اشرف قندهاری، موسس آسایشگاه کهریزک است توسط انتشارات سوره مهر در 2500 نسخه و قیمت 7 هزار و 900 تومان به چاپ رسیده است. این اثر برای نخستین بار در سال 87 منتشر شده بود و حال توسط این نشر با طرحی تازه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

«سفر به ریشه ها» نیز عنوان مجموعه داستانی از راضیه تجار است که برای نخستین بار توسط انتشارات سوره مهر در 2500 نسخه و قیمت 7هزار و 900 تومان به چاپ رسیده است.

همچنین «نرگس ها» در تیراژ 2500 نسخه و قیمت 7 هزار و 900 تومان منتشر شده که در برگیرنده داستان های راضیه تجار است.

سه کتاب «محبوبه صبح»، «بانوی آبی ها» و «هفت بند» نیز چندی پیش با طرح جلد و قطع مشابه، از سوی انتشارات سوره مهر به بازار کتاب عرضه شد.

راضیه تجار متولد 1326 و فارغ التحصیل رشته روان شناسی است. او در عرصه داستان نویسی چهره ای شناخته شده و فعال است. تجار همچنین نویسنده زن برگزیده ادبیات دفاع مقدس از سوی حوزه هنری شناخته شده است. از آثار او می توان به نرگس ها، زن شیشه ای، سفر به ریشه ها، شعله و شب، کوچه اقاقیا، جای خالی آفتابگردان ها، آرام شب به خیر، گمان مبر شعله بمیرد، از خاک تا افلاک و ستاره و من اشاره کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط