loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«روش داستان گویی قرآن کریم» کتاب شد

انتشارات مرتبط : مدرسه اسلامی هنر

«پدیده زیباشناختی در قرآن کریم»، «روش داستان گویی قرآن کریم» و «جلوه های هنری در قصه های قرآنی» عناوینی است که به تازگی از سوی انتشارات «مدرسه اسلامی هنر» منتشر شده است.

پنجشنبه 27 آذر 1393

انتشارات مدرسه اسلامی هنر، دارای چهار حوزه نشر است که عبارتند از: «قرآن کریم و هنر»، «فقه هنر»، «حِکمت هنر» (بر اساس فلسفه اسلامی و عرفان اسلامی)، «فلسفه هنر» (بر اساس فلسفه غرب).

اثر جدیدی که در حوزه «قرآن کریم و هنر» در انتشارات این مدرسه به چاپ رسیده، ترجمه کتاب «منهج القصّة فی القرآن» است، که توسّط محمّد شدید به رشته تحریر درآمده و با عنوان «روش داستان گویی قرآن کریم» توسط محمدعلی بهشتی منش ترجمه شده است.

این اثر در عین اختصار، از مفیدترین آثار در زمینه قصّه های قرآن به شمار می رود. تعریف انواع قصّه های قرآن و ویژگی ها و شخصیت های قصّه قرآنی، در ضمن بیان جلوه ها و نمونه های آن ها در قرآن کریم، با بیانی مختصر در این کتاب عنوان شده است. این کتاب در 241 صفحه و در قطع رقعی به تیراژ 1000 نسخه منتشر شده و به قیمت 10 هزار تومان عرضه می‏ شود.

کتاب «پدیده زیباشناختی در قرآن کریم» ترجمه کتاب «الظاهرة الجمالیه فی القرآن الکریم» است که توسّط نذیر حمدان به رشته تحریر درآمده و انسیه سادات هاشمی آن را ترجمه کرده است.

این کتاب می کوشد مقوله زیبایی را در ابعاد و ساحت های گوناگون در قرآن کریم مطالعه نماید و جلوه ‏های زیبایی و نیز عناصر و ویژگی ها و ماهیت آن را در مصحف شریف نشان دهد. کتاب «پدیده زیباشناختی در قرآن کریم»، در 568 صفحه و در قطع رقعی به تیراژ 1000 نسخه منتشر و با قیمت 20 هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

اثر دیگری که در حوزه «قرآن کریم و هنر» توسط مدرسه اسلامی هنر منتشر شده، ترجمه کتاب «الآفاق الفنیة فی القصة القرآنیه» موسوم به «جلوه های هنری در قصه های قرآنی» است که توسّط محمّد ناجی مشرح به رشته تحریر درآمده و راضیه کارگر آن را ترجمه نموده است.

این کتاب با آن که حجمی مختصر دارد، اطلاعاتی ارزنده درباره انواع و سبک روایی و مضمون قصّه های قرآن به‏ دست می دهد. کتاب «جلوه‏ های هنری در قصّه‏ های قرآنی» در 154 صفحه و در قطع رقعی و به تیراژ 1000 نسخه منتشر شده و به قیمت 5000 تومان روانه بازار نشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط