loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاهش قیمت کتاب های تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب در سوره مهر

انتشارات مرتبط : سوره مهر

تمام کتاب های سوره مهر که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شده اند در قطع و اندازه های مختلف، در دو نوع جلد سخت و شومیز با کاهش قیمت در اختیار علاقه مندان کتاب قرار خواهد گرفت.

پنجشنبه 27 آذر 1393

حیدر ایمنی مدیر روابط عمومی سوره مهر با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که انتشارات سوره مهر علاوه بر انتشار کتاب، رسالت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را هم به عهده دارد، بر آن هستیم که با یافتن راهکارهایی قیمت کتاب مخصوصا آثار پرمخاطب که علاقه مندان بیشتری دارد را کاهش دهیم تا طیف بیشتری از مردم از این آثار بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی سوره مهر اظهار داشت: طرحی در دست اجرا داریم که در این طرح کتاب های تقریظی سوره مهر با متنوع سازی در قطع و اندازه و در دو نوع جلد شومیز و سخت و با کاهش قیمت عرضه می شوند تا این امکان برای مخاطب و خریدار کتاب فراهم شود تا با توجه به توان مالی که دارد هزینه کتاب را بپردازد.

وی افزود: البته در گذشته هم کتاب های پرمخاطب و رمان های پرفروش سوره مهر از جمله «شطرنج با ماشین قیامت» نوشته حبیب احمدزاده، «سفر به گرای 270 درجه» احمد دهقان، «اسماعیل» زنده یاد امیرحسین فردی و ... نیز در دو نوع جلد سخت و شومیز منتشر و عرضه شده بود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط