loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جانشین فرماندهی کل ارتش در پاسخ به ایبنا: اطلس رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) منتشر می شود

جانشین فرماندهی کل ارتش گفت: رزمایش بزرگ «محمدرسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران» از چهارم تا دهم دی ماه 1393 در منطقه جنوب شرقی کشور برگزار می شود و اطلس این رزمایش در قالب کتاب منتشر خواهد شد

شنبه 29 آذر 1393

نشست رسانه ای رزمایش مشترک محمد رسول الله ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی امیر سرتیپ سید عبد الرحیم موسوی، جانشین فرماندهی کل ارتش صبح پنجشنبه 27 آذر 1393 با حضور این فرمانده، امیردریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، امیرسرتیپ کیومرث حیدری، جانشین نیروی زمینی ارتش، امیرخلبان حسین چیت فروش، معاون عملیات نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
 
امیرسرتیپ سید عبد الرحیم موسوی در این نشست گفت: رزمایش بزرگ «محمدرسول الله (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران» از چهارم تا دهم دی ماه 1393 در منطقه جنوب شرقی کشور و با حضور یگان های مختلفی از نیروی دریایی، هوایی، زمینی و پدافند هوایی برگزار می شود.
 
وی درباره گستره این رزمایش که محوریت آن با نیروی دریایی خواهد بود اظهار کرد: این رزمایش در وسعتی نزدیک به 2 میلیون و 200هزار کیلومتر مربع تا مدار 10درجه در اقیانوس هند اجرا خواهد شد.
 
به گفته امیر سرتیپ موسوی، تمامی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل نیرو های دریایی، هوایی، زمینی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تمامی توانمندی ها و دستاوردهای نظامی و دفاعی خود را در این رزمایش به نمایش می گذارند و در آخرین روز (دهم دی ماه) رژه زیر سطحی، سطحی و نمایش قدرت نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی اجرا می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اطلس رزمایش های اجرا شده پس از انقلاب اسلامی در قالب کتاب منتشر شده است و آیا کتاب مستقلی درباره اجرای رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) منتشر خواهد شد؟ گفت: اطلس رزمایش های قبل برای سطوح دانشگاهی تدوین و منتشر شده است اما هنوز برای مخاطبان عام انتشار نیافته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط