loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «التفسیر المرتضی» به مناسبت شهادت امام رضا(ع) منتشر شد.

انتشارات مرتبط : دلیل ما

کتاب «التفسیر المرتضی للامام علی بن موسی الرضا (ع)» از سوی نشر «دلیل ما» منتشر و به مناسبت شهادت این امام همام با ۳۰ درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می شود.

شنبه 29 آذر 1393

انتشارات «دلیل ما» که ناشر آثاری با موضوع معارف اهل بیت (ع) است،  اقدام به نشر کتاب «التفسیر المرتضی للامام علی بن موسی الرضا (ع)» تحقیق «محمد کاظم بهنیا» و «مرتضی طاهری» کرده است؛ که در آن قرآن از لسان شیرین و شیوای حضرت امام رضا (ع) و از میان 433 حدیث آن حضرت اخذ و دسته بندی شده است.

محققان کتاب «التفسیر المرتضی للامام علی بن موسی الرضا(ع)» برخی از روایات امام رضا (ع) که به صورت غیر تصریحی در تفسیر آیات نقل شده را نیز در پاورقی کتاب آورده اند.

احادیث از 97 مصدر حدیثی معتبر و مستند جمع آوری و تدوین شده و منبع آنها طبق اولویت تقدم زمانی در پاورقی کتاب آمده است. پایان بخش کتاب نیز دو فهرست موضوعی آیات و روایات بوده تا مورد استفاده محققان قرار گیرد. از امتیازات دیگر کتاب نیز تعریف تمامی احادیث بوده که با دقت کافی انجام شده است.

انتشارات دلیل ما کتاب التفسیر المرتضی را به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) با 30 درصد تخفیف در دسترس علاقه مندان به معارف اهل بیت علیهم السلام قرار خواهد داد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط