loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناسایی 20 اثر در بخش انقلاب اسلامی جشنواره شهید غنی پور

دبیر چهاردهمین جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور از شناسایی 20 اثر در حوزه انقلاب اسلامی برای جشنواره خبرداد.

پنجشنبه 4 دی 1393

محمد ناصری دبیر چهاردهمین جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور در گفت وگویی پیرامون تعداد آثار بخش انقلاب اسلامی که تاکنون اعلام نشده بود، عنوان کرد: در این بخش 20 عنوان کتاب شناسایی شده که داوران در حال بررسی هستند.

ناصری در ادامه آماری را ارائه کرد و افزود: در بخش کودک 500 اثر واصل شده که در این میان 100 اثر قابل اعتنا شناخته شده و پس از داوری ابتدایی 20 اثر به مرحله داوری رسیدند، در بخش نوجوان از میان 80 اثر 58 اثر وارد دور آینده داوری ها شدند و در بخش دفاع مقدس از میان 72 اثر واصله 10 کتاب به مرحله دوم رسیدند.

دبیر چهاردهمین دوره این جایزه با اعلام اسامی داوران و اینکه جلسه ابتدایی با آنها برگزار شده، افزود: احمد دهقان به عنوان سرداور بخش داستان انقلاب و دفاع مقدس، حبیب یوسف زاده به عنوان سرداور بخش نوجوان، ناصر نادری به عنوان سرداور بخش کودک و ابراهیم زاهدی مطلق به عنوان سرداور بخش رمان با موضوع آزاد انتخاب شده اند.

جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور از دستاوردهای زنده یاد امیرحسین فردی مدیر پیشین مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری است. این جشنواره تنها جشنواره ادبی است که مراسم پایانی آن در مسجد برگزار شده و برگزیدگان جوایز خود را از خانواده شهدای جنگ دریافت می کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط